[OPPDATERT] ØLsmakekveld

Vi tar oss en ølkveld for de som ønsker.
DATO: 08.03.14
LOKASJON: Malmveien 216
TID: 20:00 til XX:XX
PLASS: MAX 20


Ta med ØL du/venner har brygget selv også. Du kan også ta med annen informasjon du vil dele. Om det er noe stort, vennligst en beskjed til meg.
Grunnen til at det blir 08.03 og ikke før et (vi er ikke ferdig med vårt eget ØL før 03.03. OG... det var denne dagen søknaden til kona gikk gjennom:)
Dette gir også god til for alle som ønsker å være med også.
Og for dere som vil ta med et brygg, men ikke har noe tilgjengelig. Det er 6 uker til. ganske perfekt timing:)

Jeg oppdaterer her for hvem som vil være med. du kan også skrive om du har med hjemmelaget også.

Hvem er med:
Tormod B
Harald
 
Hei Tormod!

Bra initiativ! Selvfølgelig er det på tide med et treff igjen. Det har rent mange dråper i ganen siden sist vi møttes.  Men for at dette ikke skal renne ut i sanden bør du nok helst invitere til en konkret dag og klokkeslett! Hvis du også har tilgang til et egnet treffsted, blir vi ihvertfall minst 2.

Harald
 
Høres bra ut! Jeg stemmer for hjemme hos noen, det blir kanskje lettere å få med folk uten inngangsbillett? Og som Harald sier; sett en tid og et sted så er det lettere å si endelig ja ;-)
 
Jeg er også med; blir nok artig det her!
Tar med Amarillo DIPA og juleølet fra i fjor. Så får vi se om jeg rekker noe mer også før den tid ;-)
 
Det kan fort bli hyggelig med en ølsmakekveld.  Jeg er gjerne med og den 8. mars kan være en passende kveld. 
 
Jeg tar nå med litt av det som ligger i kjelleren.  For tiden har jeg en rug-IPA, tysk pils, belgisk blond og sjokolade stout som er ferdige.  En APA på gjæring. 
 
Fint tiltak :skitbra:!
Jeg skal se om jeg rekker det. I så fall tar jeg med Husets Pils, Vestkyst klon og Bad Santa Julekraftstout. Og, om jeg får brygget tidsnok: Vårsol Weissen.

Vennlig hilsen
Dag Rune
 
jeg må dessverre informere om at det ikke blir noe øl-kveld hos meg til helgen. pga. sykdom på ALLE. WOHO!!
 
Det var jo kjedelig Tormod, men ikke akkurat noe en rår over.. God bedring til både deg og resten av gjengen!
 
Takk for godt initiativ, Tormod.
Synd med avlysingen, jeg hadde gledet meg til å smake litt av hva som gjærer rundt i de tusen hjem i Tromsø.

Tusen hjem er kanskje å ta det litt hardt i, men Bryggebryggeren har faktiske 120 stk på kundelista nå....

God bedring!

Harald
 
Hva er status på ølkvelden nå? Dersom det ikke ligger noen planer klare kan vi godt ta det hos meg førstkommende lørdag  (5. april). Jeg har ikke plass til så mange som Tormod, men 10 mann bør gå bra.
Jeg har også tenkt til å brygge en HumleHelvete-klone tidligere på dagen, så de som tidligere har meldt sin interesse og vil se hvordan jeg gjør det kan gjerne stikke innom og bli ut kvelden om ønskelig.
Tenker ølsmaking fra ca kl 20 og brygging fra ca kl 12 og utover. Tipper vi skal klare å ordne eller bestille noe mat mellom brygging og smaking også :)
 
Lørdag 5. April
AKA skrev:
Dersom det ikke ligger noen planer klare kan vi godt ta det hos meg førstkommende lørdag  (5. april). Jeg har ikke plass til så mange som Tormod, men 10 mann bør gå bra.
Jeg har også tenkt til å brygge en HumleHelvete-klone tidligere på dagen, så de som tidligere har meldt sin interesse og vil se hvordan jeg gjør det kan gjerne stikke innom og bli ut kvelden om ønskelig.
Tenker ølsmaking fra ca kl 20 og brygging fra ca kl 12 og utover. Tipper vi skal klare å ordne eller bestille noe mat mellom brygging og smaking også :)
Bra tiltak, AKA, men er litt usikker på om jeg kan komme på kvelden. Men jeg ser det har kommet få tilbakemeldinger her på forumet, innlegget drukner litt i mengden.  Er det OK at jeg tipser kundene mine i Hamna via epost om at det skal foregå noe i nabolaget deres?
Harald
 
Tilbake
Topp