Oppskrift Imperial Stout

Hei! Har tatt litt frå her og der, funne passande humletypar og gjær osb. Vurderer å laga denne snarast. Tenkjer ein engelsk type imperial stout. Ferdig volum blir 18-19 L. Korleis ser dette ut, erfarne bryggarar?

Malt:
Maris otter 7 EBC - 3000g
DME light - 3000g
Malted Oats - 800g
Pale Crystal 75 EBC - 600g
Dark Crystal 300 EBC - 600g
Pale Chocolate 625 EBC - 400g
Chocolate 1175 EBC - 400g
Roasted Barley 1450 EBC - 400g

Humle:
Galena, 14 alfasyre: 70g - 60 min
Fuggle, 5 alfasyre: 50g - 30 min
Fuggle, 5 alfasyre: 50g - 10 min

Gjær:
WLP007

Primær: 19 gradar C i 2 veker
Sekundær: 20 gradar C i 16 veker
Volum CO2: 2,2
 
2,4 kg. med crystal og mørk malt, er ikke det litt mye? Jeg er ingen ekspert, så mulig jeg tar feil :)
 
Har tenkt på det same, men ølen blir sannsynlegvis 11-12%, så kanskje det balanserer seg ut? Kan nokon erfarne uttala seg om dette?
 
7,81 kg Pale Ale Maris Otter (5,9 EBC) Grain 1 48,2 %
1,09 kg Barley, Flaked (Thomas Fawcett) (3,9 EBC Grain 2 6,7 %
1,09 kg Crystal Malt - 60L (Thomas Fawcett) (118 Grain 3 6,7 %
0,94 kg Chocolate Malt (Thomas Fawcett) (1000,8 Grain 4 5,8 %
0,94 kg Roasted Barley (591,0 EBC) Grain 5 5,8 %
0,93 kg Oats, Flaked (2,0 EBC) Grain 6 5,8 %
0,78 kg Black (Patent) Malt (985,0 EBC) Grain 7 4,8 %
0,74 kg Oats, Malted (2,0 EBC) Grain 8 4,5 %
0,62 kg Caramalt (Thomas Fawcett) (29,6 EBC) Grain 9 3,9 %
0,47 kg Cara-Pils/Dextrine (3,9 EBC) Grain 10 2,9 %
0,47 kg Rye Malt (Weyermann) (5,9 EBC) Grain 11 2,9 %
0,33 kg Wheat, Torrified (3,3 EBC) Grain 12 2,0 %

Me har brygga denne oppskrifta nokre gongar og det blir heilt snooop
Er 28L batch ABV på 10,4%
 
Tusen takk for innspel! Den såg jommen god ut! Kva humle og gjær nyttar dåkk? Vil du seia at den er hovudsakleg røsta, søt, eller balansert?
 
Hei,
Denne ser god ut, prøvde meg på den i helgen. Står og gjærer nå!
Må spørre: trenger denne tørrhumle? Vil ikke det preget forsvinne med lagring?

Hei
Den trenger forsovidt ikkje tørrhomle men den gjir eit fint preg i starten. Den forsvinner med lagring men det er no ein del av utviklinga i eit slikt øl.Men det er no mi inhabile oppfating sida eg aldri har brygga den uten tørrhomle.
So viss du prøver uten kan eg brygge den på nytt til hausten so kan me bytte nokre flasker

Sorry for seint svar
 
Hei
Den trenger forsovidt ikkje tørrhomle men den gjir eit fint preg i starten. Den forsvinner med lagring men det er no ein del av utviklinga i eit slikt øl.Men det er no mi inhabile oppfating sida eg aldri har brygga den uten tørrhomle.
So viss du prøver uten kan eg brygge den på nytt til hausten so kan me bytte nokre flasker

Sorry for seint svar
Kjører tørrhumle, takk for svar! Gleder meg til å smake på denne.
 
Hei
Den trenger forsovidt ikkje tørrhomle men den gjir eit fint preg i starten. Den forsvinner med lagring men det er no ein del av utviklinga i eit slikt øl.Men det er no mi inhabile oppfating sida eg aldri har brygga den uten tørrhomle.
So viss du prøver uten kan eg brygge den på nytt til hausten so kan me bytte nokre flasker

Sorry for seint svar
Pokker! Denne har stoppet på 1.040! Hadde OG på 1.107, det er vel alt for lite?? Hva pleier deres å stoppe på? Har kjør oksygen, starter drøyere enn hva mr.malty sier og gjæringsskap på 19 grader. Tips??
 
Pokker! Denne har stoppet på 1.040! Hadde OG på 1.107, det er vel alt for lite?? Hva pleier deres å stoppe på? Har kjør oksygen, starter drøyere enn hva mr.malty sier og gjæringsskap på 19 grader. Tips??

Hei
Sist me brygga den endte me på 1.039 ned frå 1.108 då flaska me
karbonering på 1,9
Ta tempen opp til 21 og sjå.
Har du smakt på den?
 
Hei
Sist me brygga den endte me på 1.039 ned frå 1.108 då flaska me
karbonering på 1,9
Ta tempen opp til 21 og sjå.
Har du smakt på den?
Smaken er fin, kanskje litt søt. Vi kjører opp tempen og gir det noen dager til. Har dere brukt karboneringsgjær på denne, eller pleier det å være igjen nok liv i gjæren?
 
Me har brukt karboneringsgjær på den. Enten Nottingham eller Cbc- 1
Nå har den gått ned til 37, så det funket å sette opp tempen.
Hvor mye sukker og gjær bruker du på karboneringen? Tenker ca 3,5 g/L sukker, vil ikke ha for mye futt i den. Har du prøvd noen av flaskene som sluttet på 39? Ingen fare for at det blir bomber av det?
 
Nå har den gått ned til 37, så det funket å sette opp tempen.
Hvor mye sukker og gjær bruker du på karboneringen? Tenker ca 3,5 g/L sukker, vil ikke ha for mye futt i den. Har du prøvd noen av flaskene som sluttet på 39? Ingen fare for at det blir bomber av det?

Hei
Me la oss på 4g/L med sukker. har testa nokre flasker av den og den er ikkje noko fare for flaske bomber, står lagra på matbod med 12-13c sida den vart flaska.
3,5g/L er nokk eit meget godt valg av karbonerings mengde.
Spesialmalten holder FG oppe

Må unskylde for seint svar
 
Hei
Me la oss på 4g/L med sukker. har testa nokre flasker av den og den er ikkje noko fare for flaske bomber, står lagra på matbod med 12-13c sida den vart flaska.
3,5g/L er nokk eit meget godt valg av karbonerings mengde.
Spesialmalten holder FG oppe

Må unskylde for seint svar
Ingen fare, takk for svar. Nå er den ene batchen nede på 34, så vi kjører et omstikk og lar den stå noen dager til. Må si jeg gleder meg til å smake denne!
 
Tilbake
Topp