Oppvaskmiddel for bryggeutstyr i vanlig butikk.

Det middelet der så veldig ut som noe tilsvarende Zalo, ja.

Zalo, krystallsoda, oppvaskmaskinmiddel og (for de virkelig harde tilfellene) kaustisk soda er tilgjengelig mange steder.

Jeg har seff de vanlige, i tillegg kaustisk soda som har ødelagt noen flasker, men tenkte dere viste om økonomiske stoffer i større mengder (har ikke nope fastbrent) men får prøve i pose YES i vinbalongene og håper det løsner uten at jeg må gjøre noe som helst. YES tror jeg er noe basisk ala kaustisk/krystall soda.

Jeg har seff de vanlige, i tillegg kaustisk soda som har ødelagt noen flasker, men tenkte dere viste om økonomiske stoffer i større mengder (har ikke nope fastbrent) men får prøve i pose YES i vinbalongene og håper det løsner uten at jeg må gjøre noe som helst. YES tror jeg er noe basisk ala kaustisk/krystall soda.
Hvordan ble flaskene ødelagt av kaustikksoda? Bruker kaustikksoda selv og har ikke merket noe på flaskene.

Ok. Kanskje jeg skal sjekke de flaskene jeg har liggende. Tror de har vært der i 5 uker nå.

Ja, kaustisk soda kan løse opp glass. Sterk blanding og lang tid, så blir de tydelig matte. Koker du glassflasker i sterk lut, så kan de forsvinne sammen med hesten til slutt.

• Like
Reaksjoner: Mc.
Tilbake
Topp