Oslo: Angivelig tidenes ølsmaking

Jeg ser dette er med Petter Nome og Sigrid Strætkvern, så da går jeg ut ifra at dette er en ordentlig ølsmaking :). Utelukker ikke en tur innom der heller, nei!
 
Det står på påmeldingssiden at dette arrangementet kun er for DN vinklubb sine medlemmer, har ringt med DN og dette stemmer ikke, det er også åpent for ikke medlemmer. Det er bare litt dyrere for ikke medlemmer kr.250,-, ser ellers spennende ut, tror det blir en tur.
 
Tror dette kan bli knall jeg.
Som du sier Øystein, det er for andre enn kun abonenter. Men man må forhåndsbetale, og det er bare en sum som går å betale (150,-) på sidene deres... Merkelig opplegg akkurat det der...
 
Kommer til å tusle rundt i en t-skjorte med "Chili Triple" over hele brystkassen! Bare å si hallo! :-D
 
Paradox at DNs vinklubb arrangerer ølsmaking. Begynner å bli vel "hipt" å drikke øl etterhvert.. Håper bare snobbefaktene ikke ødelegger for folkeligheten med et godt øl!
 
HansOB skrev:
Paradox at DNs vinklubb arrangerer ølsmaking. Begynner å bli vel "hipt" å drikke øl etterhvert.. Håper bare snobbefaktene ikke ødelegger for folkeligheten med et godt øl!
:skitbra: Enig der...!
 
Har prøvd å finne ut litt mer hvem som kommer, og fikk følgende svar;

"Hei, jeg har ikke full oversikt enda, men de som er bekreftet er i alle fall Ringnes, Hansa/borg, Aass, Haandbryggeriet, Nøgne Ø, Ægir og Strag (distributør).

Edvard/DNvinklubb"
 
Fikk en liste på mail nå, 98 sorter øl. Dette blir en bra mandagskveld! :)

Mange fra Norbrygg som skal ivei?
 
Absolutt, og jeg må si jeg ble possitivt overrasket over å se så mange damer som var der å smakte.  :skitbra:
 
Veldig bra arrangement. Som vanlig burde det finnes en måte å kjenne igjen hjemmebryggere på...

Konklusjoner (skrevet i salongberuset, og vel så det, tilstand):
- Mye godt øl
- Blandet publikum og tydelig at DN vinklubb treffer en del andre folk enn andre som arrangerer ølsmaking
- Nøgne Ø IPA kler nelson sauvin
- Litt tvilsomt om det er et godt tegn at folk som betjener standene kjenner deg igjen
- Skinke fra Centra var søtest
 
Tilbake
Topp