Oslo: Klubbmesterskapet 29. oktober 2021

Jørgen O

Fylkesleder
Klubbmesterskapet returnerer: Etter et korona-hvileskjær i fjor er Klubbmesterskapet tilbake fredag 29. oktober 2021!

Dette er Norbrygg Oslos eget, intime "publikums favoritt-aktige" høstarrangement i Drammensveien 43. Med andre ord betyr det at påmeldte bryggere serverer ølet sitt til publikum, som stemmer fram sine favoritter. Og på vinnerne vanker det gavekort.

Detaljene gjenstår, og denne tråden vil bli oppdatert etter hvert. Men vi tar sikte på at vi kan gjennomføre omtrent i tråd med tidligere års arrangementer:

Dette er en oppfordring til å planlegge og brygge øl for servering denne kvelden. Send gjerne også en PM dersom du er interessert i å bidra i planleggingen.

erikraude

Norbrygg-medlem
Hvis, og det er et stort hvis, men hvis jeg har fått flytta og fylt tønna og har noe av tønneølet til overs på fat etter fyllinga er det helt klart hit det skal! :) :) :)

Edit: Bestilte akkurat en dampkondensator til grynfaren så jeg kan få satt et par batcher her. Elendig avtrekk i denne leiligheten.
:) Genialt med et spark i ræva. Takk, Jørgen!

Sist redigert:

loebrygg

Norbrygg-medlem
Har veldig lyst til å være med i år (ikke at jeg ikke har tidligere, men det har jo aldri passa) Har til å med et fat tripel i boden jeg kan ta med (hvis den er god, ikke smakt den ennå)
men det kan være avhengig av koronasituajonen :-/

peram

Fylkesstyre
Har veldig lyst til å være med i år (ikke at jeg ikke har tidligere, men det har jo aldri passa) Har til å med et fat tripel i boden jeg kan ta med (hvis den er god, ikke smakt den ennå)
men det kan være avhengig av koronasituajonen :-/
Som med alt annet vi gjør om dagen så ligger "covid-19 spøkelset" over oss. Det er ingenting vi i Norbrygg Oslo heller vil en å få i gang full aktivitet igjen :)

Finn Berger

Moderator
Jeg har fryktelig lyst til å stille. Dette er et veldig trivelig arrangement. Og jeg har en klar ide om hva jeg eventuelt vil stille med, dvs. det står mellom to alternativer.

Men så var det dette med spøkelset. Nå håper jeg bare at den siste meldinga om at det kan se ut som om smitten er på vei ned igjen, ikke bare var et blaff.

Jørgen O

Fylkesleder
Jeg krysser fingrene for at nå når de fleste ned til og med 12 år blir vaksinert blir situasjonen - med eller uten virus i omløp - til å leve med, og at vi kan gå tilbake til normalen slik de allerede har gjort i Danmark.

Topp