Pålogging via facebook

Får feilmelding da jeg forsøker å logge meg på via facebook både via tlf og desktop. Tjenesten er ikke konfigurert tror jeg det stod. Kontakt app admin.

Noen som vet hva jeg gjør feil?
 
Facebook-App'en som er opprettet for å autentisere brukere er fortsatt i development-mode, så det er kun brukere som eier av App'en har godkjent som kan logge på. _Noen_ må snu seg rundt og publisere app'en så alle andre også kan benytte den.. :)
 
Kom litt lenger nå. Men fikk etter hvert en feilmelding om at epostadressen ikke var bekreftet. Har ikke noe problem med å autentisere med facebook på andre sider, så rart om den feilmeldingen kun skal gjelde norbrygg. Noen andre som kommer inn?
 
Det er tydeligvis fortsatt noe som ikke fungerer, jeg får også samme feilmelding:
"Facebook oppga ikke en epostadresse for kontoen din. Sørg for at du har en bekreftet epostadresse oppført i Facebook og prøv igjen."

Jeg har samme epostadresse på FB som på forumet, så det er noe i koden som ikke klarer å synkronisere kontoene. Jeg tror feilmeldingen som vises er litt for generell, FB sender over info'n.
 
Hei. Noen muligheter for at dette blir fikset? Jeg har lenge vært pålogget via Facebook på en maskin, men har fått den samme feilmeldingen som nevnes over her når jeg har forsøkt på andre maskiner:

"Facebook oppga ikke en epostadresse for kontoen din. Sørg for at du har en bekreftet epostadresse oppført i Facebook og prøv igjen."

Nå logget jeg ut på den maskinen hvor det fungerte, og nå får jeg ikke logget inn igjen. Samme feilmelding.

Er det noe man kan gjøre for å hjelpe? Dette er veldig irriterende og begrensende, da jeg må logge inn med en annen konto enn den jeg normalt bruker.
 
Og nå er jeg plutselig logget inn via Facebook i den maskinen hvor jeg _var_ innlogget men ikke kunne logge inn igjen i går. På andre maskiner er det fortsatt ikke mulig.
 
Og når jeg nå logget ut igjen så er det umulig å logge inn igjen via Facebook, på begge maskinene.

Dette er egentlig ganske så håpløst. Er det noen som har tid eller ressurser til å se på dette? Siste tilbakemelding er mer enn to mnd. gammel.
 
Funket fint nå. Det var en litt knotete prosess for å koble FB-konto mot eksisterende konto, men sånn er det jo ofte. Bra jobba! :)
 
Tilbake
Topp