Partycooler kegarator

I den du linker til nederst passer en 9 Liters Cornelius perfekt i høyden, desverre er kjølerens diameter litt for liten til 2 fat, men det blir god plass til div annet.
 
De var såpass dyre de boksene at jeg heller ville vurdert å kjøpe et lite kjøleskap og sette på hjul. Det er billigere, er bedre isolert, har bedre plass og har en mer solid topp til å feste tappekraner på.
 
Jeg synes Partycooler'n gjør seg litt bedre enn et kjøleskap på hjul på terassen

Innv. diameter er litt over 37 cm x høyde 43 cm, så den skal i teorien klare en 12 L cornelius, men ball-lock koblingene bygger ca 2 cm ekstra, så da må lokket bygges om.
 
Hmm. Min aga gassflaske med regulator er 44cm. Da var høyden litt snau. Kanskje den kan litt på skrå.

Har ikke så stor plass så partycooler størrelsen virker veldig grei. Dessuten er denne pakka let å flytte omkring. Ute om sommeren, inne om vinteren f.eks.
 
Den der så fin ut Ullaen.!
Pluss 500 spenn men der var det "god" plass inni.

Ja ble kanon dette, på bilde har jeg en 9liter tilkoblet! Jeg var så heldig å få partycooleren til 1700spenn;) var jo 63%rabatt på Multicom nå i sommer:)

Topplaten har jeg fått på mål fra trebutikken.no

Brukte noe kapp fra en Obs-plate slik at topplaten ikke kommer noen vei uten at den løftes. Oljet Obs kappet greit inn i forkant slik de tåler litt kondens....
 

Vedlegg

  • IMG_2977.JPEG
    IMG_2977.JPEG
    610,6 KB · Sett: 120
  • IMG_2979.JPEG
    IMG_2979.JPEG
    905,8 KB · Sett: 116
  • IMG_2981.JPEG
    IMG_2981.JPEG
    575,2 KB · Sett: 116
Sist redigert:
Imponerende.
Da står valget mellom Jula sin eller En slik som Ullaen.
Takker for inspirasjon foresten Ullaen.

må også finne tappetårn og kraner. Ører på å se meg om fram til Black fredag og håpe på tilbud.
 
Tilbake
Topp