• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Pegas Flaskefyller selges

selger en ubrukt pegas flaskefyller kan kobles på corneliusfat gi bud. Pris på nettet er 27000

PEGAS CrafTap® stainless steel counter pressure filler With the PEGAS CrafTap® you can quickly transfer beer from beer kegs to all kinds of beer bottles without foaming. The PEGAS CrafTap® is a unique system that allows you to adjust the amount of foam, this reduces the beer wastage to a maximum of 2 %. The advantages of the PEGAS CrafTap®:
  • Foam-free, up to 2 litres per minute.
  • Suitable for a wide range of bottles:
    - Content: 0.33 cl to 2 litres.
    - Bottle neck diameter: 29 mm to 56.5 mm.
    - Height: 250 mm to 400 mm.
  • Suitable for bottles in all colours thanks to a built-in light surface for level control.
  • Space saving: 350 x 350 mm on a counter in the bar or on a table in the brewery.
  • Easy to use.
  • CO2 pressure: between 1.5 and 2.5 bar.
  • 100-240 V.
  • Weight: 12 kg net.
 

Vedlegg

  • products-0581255.jpg
    products-0581255.jpg
    56 KB · Sett: 1.103
Sist redigert:
Hadde jeg hatt pengetre og plass ville du ikke behøvd å spørre det spørsmålet. blingbling! ;)
 
ikke noe for meg, men utrolig stilig da! tenk om det hadde blitt lov å ha en slik på den lokale bryggepuben!
 
Tror problemet ditt her er at det er oppgitt 30-45 dagers shelf life for ølet som tappes. For en pub som tilbyr øl til å ta med hjem er dette ok, men jeg kan ikke se at denne muligheten er verdt å bruke penger på for en hjemmebrygger...
 
Tar den hvis den kommer ned på 3000,- :)

Ser ut en artig leke og regner med at den også virker på små flaskene på 0,33 også

Easybrew
 
Tilbake
Topp