• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Perforert Rustfri stålplate/ silbunn 1,5 mm hull.

Bård

Norbrygg-medlem
Har 100x125 cm plate. Ser for meg å kappe den opp i 4 stk 50x50 og la dem gå for 300?,- pr stk. Evt hele plata for 1195,-

Er det noen interesse for silbunn?

Kan evt selge med 2 stk 60l labbdunk med kuleventil for 150 pr stk. Har mesket mange brygg i disse labbdunkene, men nå har de blitt for små, og tar bare opp plass.

Alt kan leveres til PF- kvelden nå på lørdag.
Transportgebyr: 2 bjørnunger av ditt beste brygg og en klem.
 
Jeg kunne hatt god bruk for en 50x50-plate til silbunn. Har ikke fått ut fingeren og målt nøyaktig dimensjon på kjelen, men i og med at spec sier 45cm, så burde jo 50 være perfekt. :)
 
Jeg tar gjerne en også:) bare send pm, når du er klar for det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sist redigert:
Ja nå skal jeg ta en ny titt på plata før jeg lover for mye. Synes hulleme var bittelitt mindre enn jeg hadde håpet, og er usikker på tykkelsen.

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Ok. Da har jeg tatt noen vitale mål. Plata er 1mm tykk. Litt i tynneste laget etter min smak, men det betyr bare litt flere støttebolter enn planlagt. Hullene er D 1,5mm, så da faller de innenfor anbefalingene.

Nå er PF over så får ikke levert der. Jeg tar gjerne imot besøk om noen vil hente selv.
CupCayk: du skal ikke til Hovedstaden i nærmeste fremtid da? Eller kanskje en kompis kan ta den med seg?
 
Det er en bit igjen. Holder på i bryggeriet i morgen dersom det er noen som vil ta turen og hente ei platebit.
 
Har faktisk ikke solgt noen enda. Har hatt litt å styre med. Sender PM med tlf.nr.
 
Tilbake
Topp