• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Perforert stålplate

Ønsker å kjøpe perforert stålplate i rustfritt for å lage falsk bunn i mitt nye meskekar (som er laget av en varmtvannsbereder)
Må ha diameter 40-50 cm.

Har sjekket pris på perforerte stålplater fra www.nisjemetall.no, men de tar 4747,50 for en plate på 100x200 cm.
Denne hadde vært stor nok til 8 stykker av den varianten jeg trenger.
Hvis mange nok er interessert, kan vi evt. gå sammen om å kjøpe en slik, bare meld interesse.

Er det ellers noen som vet hvor jeg kan få tak i mindre stykker med slik plate eller andre egnede gjenstander som kan brukes?
 
olab skrev:
... de tar 4747,50 for en plate på 100x200 cm.

Ei perforert plate i rustfritt (304 eller 316) på 1*2 meter (med såpass små hol som vi bryggjarar bruker)  ligg normalt sett under 2000 ex. mva…      Så vil det koma frakt frå importør/distributør til verkstaden - og om det berre er ei plate blir det jo fort dyrt..

(Og så kostar det jo å få ein del å få kutta den opp - timeprisen på det kan fort bli 1500-2000 + mva.  - men det er eit anna tema.  )




 
 
Jeg bor i Drammen. Ser du bor på Spikkestad, oksholen, og kan gjerne kjøpe plata av deg. Kan da komme og hente den evt. Hva skal du ha for den?

Ser også at det firmaet som jeg fikk pris på 200x100 cm plate fra er helt på jordet med prisingen sin, tusen takk til alle for gode tips til plate, det skulle være gode muligheter til å få ordnet dette da :)

Har et par turnamat stående, hvorav den ene vurderes slaktet, men trodde hullene i en slik trommel ville være altfor store?
 
Jeg kjøpte nettopp dette. Fikk de til å kappe en plate på 50 x50 cm rustfritt 1,5 mm med 2 mm hull.
Kom på 309, 50 kr. Så det trenger ikke være så dyrt.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    651,9 KB · Sett: 705
Tilbake
Topp