Perlic kraner, bare dritt sller ?

Jeg har 6 perlic kraner, i dag begynte den andre å lekke, den første måtte jeg bruke så mye makt for å skru opp at den er sansynligvis kassabel, den andre begynte nå og lekke etter en liten tapping så den er ikke skjekket, ha bestilt 2 kinakraner som nå må brukes, ingen i reserve sa.
Men dett skal liksom være kbalitetskraner men det synes jeg ikke lengre.
Hva skal man da bruke, kinavarer eller kokurentene sine som jeg ikke akkurat nå vet hvem er.
Har for lenge siden sett @Ghar bruke noe som frister litt men hva var det ? :)
 
Jeg har 6 perlic kraner, i dag begynte den andre å lekke, den første måtte jeg bruke så mye makt for å skru opp at den er sansynligvis kassabel, den andre begynte nå og lekke etter en liten tapping så den er ikke skjekket, ha bestilt 2 kinakraner som nå må brukes, ingen i reserve sa.
Men dett skal liksom være kbalitetskraner men det synes jeg ikke lengre.
Hva skal man da bruke, kinavarer eller kokurentene sine som jeg ikke akkurat nå vet hvem er.
Har for lenge siden sett @Ghar bruke noe som frister litt men hva var det ? :)
Gahr brukte Vent-Matic, de opprinnelige fra Shirron.
 
Ali. Tomt for øyeblikket. Ser slik ut innvendig. Har 8 slike og potte tett. Basert på Vent-Matic. Men har i Norge også. Brewshop
 

Vedlegg

  • Intertap with flow.JPG
    Intertap with flow.JPG
    90,3 KB · Sett: 89
Hmm.. Jeg bruker de hver gang jeg bestiller fra f.eks. MoreBeer. Har da min jetcarrier-adresse lagret i min kundeprofil hos MoreBeer. Når bestillingen er gjort, logger jeg inn på JetCarrier, velger fly eller båt og sender ordrebekreftelse fra MoreBeer. Så dukker varene opp i Norge kort tid etter og regning fra JetCarrier kommer per mail. Synes det funker veldig bra på den måten i hvert fall, men det er selvsagt individuelt.
 
Hmm.. Jeg bruker de hver gang jeg bestiller fra f.eks. MoreBeer. Har da min jetcarrier-adresse lagret i min kundeprofil hos MoreBeer. Når bestillingen er gjort, logger jeg inn på JetCarrier, velger fly eller båt og sender ordrebekreftelse fra MoreBeer. Så dukker varene opp i Norge kort tid etter og regning fra JetCarrier kommer per mail. Synes det funker veldig bra på den måten i hvert fall, men det er selvsagt individuelt.

JetCarrier er bra, men værre med butikken jeg var i.
 
Jeg har 2 flow control Perlick kraner. Fikk kjøpt reservepakninger osv. fra Ekman adamsson i sverige. Nå heter de Kall Nordic. Ta kontakt med david :
david@kallnordic.com så skal du se det ordner seg. Betalte 250 sek for en masse pakninger til perlick kranene mine. Nå er de så godt som nye igjen.

Skjermbilde 2017-09-02 kl. 00.35.31.png
 
Tilbake
Topp