Petit-agentur med Sunnmørstur...

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Vel, i alle fall til Molde / Vestnes ( http://petit-agentur.no/vare-turer/ ) . Men om vi er mange sunnmøringar som bestiller, så har Ola B (Skarland) sagt til Per Arne at han vil vurdere å ta turen over fjellet.
Kr 150,- i frakt for varer inntil 100 kg. Utover dette kr 100,- pr nye 100 kg.

No har i alle fall eg bestilt varer for mykje brygging både i år og neste år  :yes:
 
Jeg og en kompis har bestillt 12 sekker malt og par tre kilo humle :) Satser på han kjører til rette siden av fjorden også.
 
Karl Johan skrev:
Jeg og en kompis har bestillt 12 sekker malt og par tre kilo humle :) Satser på han kjører til rette siden av fjorden også.
  Vinbua får inn nytt parti i juli en gong eller ? ;) Uansett er Ola en GOD MAN!
 
Tror ikke på noe de sier på Vinbua.
Så her blir det bestilt noen hundre kilo med malt hos Ola.
 
Nei du kan so sei. Blir en tur opp te 'bya' om et par veke. Hakje dei so svinga eg lett innom Langloen på stranda vist han har :)
 
Me legg inn ei bestilling på 5-6 sekker malt 

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
 
Dersom det er noen som ikke kan møte opp og hente når Ola kommer, kan jeg ta imot og lagre det til dere har mulighet til å hente.
Har ikke så stor bil at jeg kan ta imot uante mengder, men noe kan jeg sikkert ta med.

Per Arne
 
Eg har ein liten varebil ,so eg får med litt over til Hareid sida. Vist det er av interesse ( bur i ulsteinvik områder )

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
 
Og om nokon vil sleppe å ta turen "heilt" til Stranda, så sel Trollbryggeriet (of Slogen fame  ;) ) Liabygda malt og humle som ein liten service til heimebryggarar  :skitbra: Dei har ingen spesielle opningstider så ein lyt ringe å høyre om / når dei er der.
Dei har ikkje stort utval. Dei har ikkje engelsk malt så eg som elskar engelsk øl i mange variantar har aldri vore innom der. Men eg veit at fleire brukar handle der.
 
Jo-Helge skrev:
Eg har ein liten varebil ,so eg får med litt over til Hareid sida. Vist det er av interesse ( bur i ulsteinvik områder )

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Eg har lagt inn ei bestilling på 2 sekkar + litt tomflasker og div. Bur i Herøy - skal vi samkøyre?
 
eivindl skrev:
Jo-Helge skrev:
Eg har ein liten varebil ,so eg får med litt over til Hareid sida. Vist det er av interesse ( bur i ulsteinvik områder )

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Eg har lagt inn ei bestilling på 2 sekkar + litt tomflasker og div. Bur i Herøy - skal vi samkøyre?

Det skal gå fint.

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
 
Er det noen som veit sånn ca når petit er her i traktene ( renkner med det er i morgen , men sånn ca klokka ? ) og om dei svinger over fjellet ?

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
 
Jo-Helge skrev:
Er det noen som veit sånn ca når petit er her i traktene ( renkner med det er i morgen , men sånn ca klokka ? ) og om dei svinger over fjellet ?

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2

Per Arne fortalte meg via sms i går kveld at dei tek turen til Sunnmøre. Dei køyrte visst frå Høylandet i dag tidleg, så då blir det anten i kveld eller i morgon.
Prøvde nettopp Ola / Petit, men ingen svarte på telefonen. Dei som eventuelt snakkar med dei / får meir informasjon, kan poste det her.
 
Oppdatering kl 1220:

Sjåføren køyrde frå Høylandet ca 1130. Rekner 8 timers køyretur til Molde, ergo blir det kveld før dei er på Sunnmøre. Når det blir avheng av om folk er flinke til å møte opp og hente varene eller om det blir litt venting. Sjåføren ringer oss som skal ha varer i god tid.

PS! No veit eg ikkje kor langt ut mot Ålesund sjåføren skal køyre. Men Ola har fått informasjon frå meg om at det tar omlag 1 time og 20 minutt frå Ulsteinvik og til Sjøholt: 10 minutt til Hareid, inntil 30 minutt med ferge og 40 minutt frå Sulesund og til Sjøholt. I kveldinga vil det ikkje ta lenger tid enn dette for å køyre inn til Sjøholt, uavhengig av om de køyrer Magerholm eller Brusdal.
 
Har forstått det slik at han skal til Geiranger. Så det blir nok å møte Petit på Sjøholt.
 
Rekner med at fleire har fått informasjon, men eg vil likevel orientere om at varene ikkje blir levert på Sjøholt før i morgon tidleg, truleg rundt i 9- / 10-tida.
 
Tilbake
Topp