Pint for pint

Forlenger noe jeg innførte på jobben til dere djerve bryggeænd og bryggequinder.

Pint for pint - gir du en pint blod får du gratis pint øl av meg. Ideen kom fra Stone Brewing som gjør dette og bakgrunnen er mangelen på blodgiverere. Sykehusene trenger blod og let's face it, med mindre du er blodfatting, under 50 kilo, proppfull av div sykdommer eller nedlegger nye bytter på byen med jevne mellomrom kunne du kanskje donert noe blod?

Hver gang du gir blod vil du altså få en pint valgfri hjemmebrygget øl av meg (om du vil - det er mest en gag for å få folk til å gi blod. Det funket på jobben).

Så - gi gass og gi blod.

http://www.giblod.no
 
Bra tiltak!
Jobber selv på sykehuset og er selvfølgelig blodgiver!
Ps. Husk å være litt forsiktig med inntaket av hjemmebrygg rett etter blodgiving, går fort i fletta;)
 
Selvfølgelig

Pr. nå er det PunKim Porter, India Red Ale og Here Kitty Kitty Session IPA man kan velge mellom.
 
Sist redigert:
Sluttet å gi blod. Ville vist heller ha plasma, men greit for meg.. Nesten bedre. Da byr de på kaffe også =)
 
Tar lett en med PunKim Porter for å fylle opp for donasjonen.
Jeg kan hente på neste møte med "Stavanger Bryggerlaug" eller plukke den opp i butikken til Hege og Alexander :)
 
Kan kjøpe en kasse med PET-flasker og fylle med fyllekork-dingsen for PET-flasker. Se om det funker fjell.
 
Butikken til Hege og Alexander. Likte den ;-)

Prøvde å gi blod, men det kom ikke noe ut nåla. Melange flyter ikke like bra som blod visstnok.
Får prøve igjen senere...
 
Har veldig lyst til å gi blod, uavhengig av @Odland sitt fantastiske initiativ (jeg bor for øvrig på Østlandet, så det er forsåvidt irrelevant uansett). Eneste problemet er at blodbanken i gjennomsnitt har like åpningstider som Vinmonopolet, dvs. lettest tilgjengelig for dem uten «nine to five»-jobb (eller for dem uten jobb i det hele tatt)...
 
Har veldig lyst til å gi blod, uavhengig av @Odland sitt fantastiske initiativ (jeg bor for øvrig på Østlandet, så det er forsåvidt irrelevant uansett). Eneste problemet er at blodbanken i gjennomsnitt har like åpningstider som Vinmonopolet, dvs. lettest tilgjengelig for dem uten «nine to five»-jobb (eller for dem uten jobb i det hele tatt)...

Blodbussen kan nok være et alternativ. Har selv gitt blod igjen for første gang på 15 år med dette tilbudet.
 
Kan kjøpe en kasse med PET-flasker og fylle med fyllekork-dingsen for PET-flasker. Se om det funker fjell.

Fyllekorkdingsen for PET-flasker? .... Den har eg gått glipp av- nokon som veit (søkjefunksjonen her på Norbrygg er ikkje akkurat av dei smartaste..)
 
Tilbake
Topp