Hvilke pol er det som har det beste hylleutvalget av øl? er det fortsatt Vika som gjelder?
Staro Norbrygg-medlem 22 Apr 2016 #1 Hvilke pol er det som har det beste hylleutvalget av øl? er det fortsatt Vika som gjelder?
Staro Norbrygg-medlem 22 Apr 2016 #3 loebrygg skrev: Ja, Vika som har flyttet til Aker Brygge Klikk for å utvide... Ja de har vel til og med fått adresse bryggegata... så brygg bør de ha. Har pleid å bestille på mitt lokale pol, men i dag skal jeg på ølsafari og finne noe godt til helgen
loebrygg skrev: Ja, Vika som har flyttet til Aker Brygge Klikk for å utvide... Ja de har vel til og med fått adresse bryggegata... så brygg bør de ha. Har pleid å bestille på mitt lokale pol, men i dag skal jeg på ølsafari og finne noe godt til helgen
Yerko 22 Apr 2016 #5 Habanero er dødsdigg, Ale Smith tappet seg synes jeg. Death from Above er digg! Må innom der selv, men det er så kronglete å komme seg dit. God helg
Habanero er dødsdigg, Ale Smith tappet seg synes jeg. Death from Above er digg! Må innom der selv, men det er så kronglete å komme seg dit. God helg
loebrygg Norbrygg-medlem 22 Apr 2016 #6 Hva var flaske dato på AleSmith IPA denne gangen? Sent from my iPhone using Tapatalk
Staro Norbrygg-medlem 22 Apr 2016 #8 Yerko skrev: Habanero er dødsdigg, Ale Smith tappet seg synes jeg. Death from Above er digg! Må innom der selv, men det er så kronglete å komme seg dit. God helg Klikk for å utvide... Har ikke smakt Habaneroen selv, gleder meg til den. God helg til deg og loebrygg skrev: Hva var flaske dato på AleSmith IPA denne gangen? Klikk for å utvide... Dato for flasking finner jeg ikke, men den er merket med best før 10/12/2016 cjohansen skrev: Tøm i deg alt i kveld, og post masse på forumet! Klikk for å utvide... Kan hende det kommer noen deilige bilder etterhvert... av meg i bar overkropp på taket etter disse ølene
Yerko skrev: Habanero er dødsdigg, Ale Smith tappet seg synes jeg. Death from Above er digg! Må innom der selv, men det er så kronglete å komme seg dit. God helg Klikk for å utvide... Har ikke smakt Habaneroen selv, gleder meg til den. God helg til deg og loebrygg skrev: Hva var flaske dato på AleSmith IPA denne gangen? Klikk for å utvide... Dato for flasking finner jeg ikke, men den er merket med best før 10/12/2016 cjohansen skrev: Tøm i deg alt i kveld, og post masse på forumet! Klikk for å utvide... Kan hende det kommer noen deilige bilder etterhvert... av meg i bar overkropp på taket etter disse ølene