Powerpoint presetasjon over hjemmebrygging?

Sverre K

Norbrygg-medlem
Skal fortelle og forklare litt om hjemmebrygging av øl og da trenger jeg noe mer info enn jeg sitter på.  Kan noen hjelpe om der finnes en presentasjon eller må jeg starte å brygge et øl snarest for å få tatt bilder for å mekke en sjøl?
 
Jeg har holdt øl foredrag i narvik i høst/vinter. Har en powerpoint presentasjon du kan sikkert ta utgangspunkt i hvis du er interresert?
 
Da har jeg sendt mail til deg. Sendt to fordi jeg glemte selvfølgelig å legge ved powerpointen på den første  :doh:
 
Har du mulighet til å legge ut en link her?
Sikkert mange som kan ha glede av å se den  :ilike:
 
Sjekk også kursmateriellet til våre ØL1000 og ØL2000 kurs her: http://kristianiabrygg.no/brygging.php
 
Har ikke noe problem med å lese dem her.

Edit: Der var jeg nok litt kjapt ute. Jeg fikk åpnet OL1000, men ikke OL2000
 
Fikset nå. Filen var korrupt. Det er en del notater om hva som bør sies og gjøres under kursene i selve PowerPointen, så hvis noen trenger hele for å holde kurs eller noe, send en mail så kan dere få.
 
Martin E skrev:
Fikset nå. Filen var korrupt. Det er en del notater om hva som bør sies og gjøres under kursene i selve PowerPointen, så hvis noen trenger hele for å holde kurs eller noe, send en mail så kan dere få.
-
Kunne veldig gjærne tenkt meg hele kurset med kommentarer om mulig, ved anledning:
riksrevisjonen (at) gmail dått com
 
Tilbake
Topp