• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

"Ny" Speidel 20 vurderes solgt:

Kun brukt til 2 brygg, kjøpt for ca 1 mnd siden. Rustfri hatt følger også med. Kostet meg 15000,- selges for 13000,-kr. Har orginal emballasje. Befinner seg på Sunndalsøra, verdens navle 8) Kan møtes i retning molde, kristiansund, oppdal/trondheim.

Noen spm på pm og her om hvorfor jeg selger osv. Grunnen er så enkel at jeg vil legge penger i en mc istedet. INGENTING i veien med Speidelen!! Speidelen gjorde bryggedagen til en lek og er helt genial! Vil også anbefale alle i startgropa til å kjøpe en speidel først som sist, det hadde iallefall spart meg for masse penger ;)
 
Uten at jeg vet det så vil jeg tro det er 5 år. Den er kjøpt hos petit agentur, ene og alene pga den gode omtalen på  kundeservicen han har på dette ;-)
 
Terje W skrev:
Uten at jeg vet det så vil jeg tro det er 5 år. Den er kjøpt hos petit agentur, ene og alene pga den gode omtalen på  kundeservicen han har på dette ;-)

Det heter 2 års garanti og 5 år reklamasjonsrett mot fabrikasjonsfeil.
 
Hei. Hvor holder du til da? Har egentlig bestemt meg for  åikke selge, men er veldig usikker ;-) Tror ikke jeg ønsker å sende det iallefall.
 
Tilbake
Topp