Registrere seg som bruker: Kan bosted være en del av innregistreringen?

Det er mange som spør om noe, eller skal selge noe, eller whatever.. hvor man tenker at hvis vedkommende bor i nærheten så hadde det ikke vært noe stress.

Det at folk ikke har fylt ut bosted fører til to ekstra poster i slike tråder hvor bosted er relevant. F.eks "jeg trenger hjelp, jeg skal selge noe, eller jeg skal kjøpe noe, trenger du noen å kaste pannekaker med, etc..". Hadde vært så lettere å bare sagt at "Du bor der, jeg bor ikke langt fra, dette ordner vi"

Kan innmeldingsskjemaet inneholde en linje hvor brukere skal fylle inn bosted, og en forklaring på hvorfor dette er interessant for forumet å vite?
 
Sist redigert:
Kan innmeldingsskjemaet inneholde en linje hvor brukere skal fylle inn bosted, og en forklaring på hvorfor dette er interessant for forumet å vite?

Det er dessverre ganske fastlåst hva som er der. Vi har fjernet kjønn som obligatorisk felt (syntes ikke det var spesielt relevant å spørre om akkurat det, av alle felter vi kunne fylle ut), og det førte til at registrering sluttet å fungere etter oppgradering av forumet.
 
Hmmz. Jeg regner med at det er mulig, men greit nok. Stickies er jo heller ikke noe folk er særlig interesserte i å lese virker det som.

Hva med å sende det ut med confirmation-mailen? Type RETT OVER der det står "klikk her".
 
Tilbake
Topp