Regulator som krangler

-Tormod-

Norbrygg-medlem
Har en ODL-regulator hvor jeg virkelig må finjustere meg oppover for at regulatoren skal henge med. Er jeg bittelitt rask på labben så detter 50bar-nåla rett ned til null og gassen slutter å sive. Skrur jeg skruen helt ut, spretter nåla opp igjen og jeg kan fortsette der jeg slapp. Noen forslag? Sodastreamflaska er helt ny, problemet begynte egentlig på forrige flaske.
 
Sist redigert:
Rart om det skulle være adapteret. Det har liksom vært set and forget i mange år. Og det er fullt trykk opp i regulatoren helt til jeg vrir litt raskt på reguleringsskruen. Har odl på en annen sodastream også (av samme type flaske) og den er ikke i nærheten av å oppføre seg slik, så jeg mistenker at det er noe med regulatoren.
 
Nålen kan jo ha forandret seg om du har brukt den lenge på mange flasker. Ut ifra beskrivelsen din høres det som om det er der problemet ligger.
 
Nålen kan jo ha forandret seg om du har brukt den lenge på mange flasker. Ut ifra beskrivelsen din høres det som om det er der problemet ligger.
Bare for å avklare hvis andre skulle komme borti lignende. Det viste seg å være pakningen, som sikkert etter nok til- og frakoblinger hadde fått nok.
 
Tilbake
Topp