• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Regulator til AGA flasker

Glenn

Norbrygg-medlem
Selger regulator fra bryggeland som kan brukes på AGA og sodastream. 5 pakninger medfølger (ca. 100 spenn). Den er lite brukt. Nypris totalt er 698,- tenkte 400,- er mye på veien og kan evnt møtes rundt Drammen og omegn.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    271,2 KB · Sett: 181
har gått til anskaffelse av en slik sjøl, men har ikkje fått testa enda. Kan du dele dine erfaringer ?
 
Solgt. Har opplevd lekkasje. Men det jeg ser som viktig er å holde slangen "ripefri". Dytte godt inn og dra hardt et par ganger har funket for meg. Hadde lekkasje med riper i slangen etter å ha brukt rørtang for å løse ut låsen. Vurderte å bytte ut hurtig koblingen med nippel, men gadd aldri å finne rett størrelse på nippel/ overgang
 
Ville denne passet til en 5kg AGA CO2-flaske, tror du? Har vært på utkikk etter en slik lenge. I tilfelle ville jeg visst hvor du kjøpte den.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Anbefaler å kontakte din lokale trykkluft reperatør. fikk min kobling i bytte mot øl :p det er en hurtig kobling så om jeg vil koble det fra kjøleskapet å til mobilt anlegg så ere gjort fort. lovet å være tett over 1 bar+ med lockthigt. fikk også 2 ekstra koblinger for slange ved levering av hjemme brygget :)
 

Vedlegg

  • 11186395_872337569474808_121552074_n.jpg
    11186395_872337569474808_121552074_n.jpg
    49,2 KB · Sett: 60
Sist redigert:
Anbefaler å kontakte din lokale trykkluft reperatør. fikk min kobling i bytte mot øl :p det er en hurtig kobling så om jeg vil koble det fra kjøleskapet å til mobilt anlegg så ere gjort fort. lovet å være tett over 1 bar+ med lockthigt. fikk også 2 ekstra koblinger for slange ved levering av hjemme brygget :)



Trykkluft reparatør ja, hvem kan nå det være??

Dette er nettop det jeg trenger, tror du at du kan hjelpe meg med hvor denne kan få tak i?? Ev. spørre om vedkommende du fikk den av kan selge en pr. post?
 
Trykkluft reparatør ja, hvem kan nå det være??

Dette er nettop det jeg trenger, tror du at du kan hjelpe meg med hvor denne kan få tak i?? Ev. spørre om vedkommende du fikk den av kan selge en pr. post?


Kjøpte min hos bryggeland, men ved henvendelser virker det som at de er litt uvillige til å hjelpe meg med å skqaffe ny nippel. Hva jeg enn prøver ut, lekker den.
 
Du kan vel kontakte de. om du bor i østfold. de holder til på øra i fredrikstad. hygglige folk :)
Han gikk i alle fall smilende inn på kontoret med øl han fikk av meg, å jeg smilte hele veien hjem :p
Hvis du komenterer til han med øl å pakke kjeks burde han vite hva du trenger ;)
Vet ikke hva de tar da jeg betalte i hjemme brygg ;)
 

Vedlegg

  • 11198804_872337559474809_178194903_n.jpg
    11198804_872337559474809_178194903_n.jpg
    28,5 KB · Sett: 47
Sist redigert:
Du kan vel kontakte de. om du bor i østfold. de holder til på øra i fredrikstad. hygglige folk :)


Takk skal du ha Thor henning. Nei, jeg bor på Lillehammer, men jeg antar at jeg kan sende de bildet du tok, og spørre om de kan sende meg en nippel i posten. Er det lenge siden du kjøpte?
 
Kjøpte min hos bryggeland, men ved henvendelser virker det som at de er litt uvillige til å hjelpe meg med å skqaffe ny nippel. Hva jeg enn prøver ut, lekker den.

er nok mest forde de ikke aner hva for noe svar de skal gi deg. de jobber med å selge et produkt uten å ane mere om det. Kjøpte min der også..
 
Sist redigert:
Takk skal du ha Thor henning. Nei, jeg bor på Lillehammer, men jeg antar at jeg kan sende de bildet du tok, og spørre om de kan sende meg en nippel i posten. Er det lenge siden du kjøpte?
var vel mere fikk i går(hadde ikke penger på meg) , å var innom i dag med øl å en pakke kjeks :p
Kan ikke si om dere er like heldige :(
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp