Rett PID

skal til å begynne å bygge ut med HLT trenger da sårt en PID til å styre herms oppsettet.
ser det er 1000 vis av forskjellige der ute,samt at man blir grønn og blå av å lese alt som står her inne:)

kan noen PID kyndige bekrefte om det er denne her jeg skal kjøpe og at dette er rett sensor:)

http://www.ebay.com/itm/220888955443
 
Den blir bra - har kjøpt den selv

Kjøp til en PT100 med 1/2" npt hvis du skal montere inn. Bør ikke være over 50mm hvis du skal montere i t-rør og måle i sirkulasjonen.
 
Jeg tror de fleste hjemmebryggerene som bruker PID i meskeprosessen har endt opp med PT100-element. De skal visstnok fungere best i de temperaturområdene vi opererer med.
Disse probene har mange forskjellige utforminger. Alt fra noen som er integrerte i en 1/2" termowell, via vanntett til å ha rett i væsken (mesken) og til helt enkle, tilsvarende det K-elementet i linken din. Du må selv vurdere hva som passer best i oppsettet ditt.
 
Den PT100 ser bra ut! Lurt av deg kjøpe "kjent" PID som mange bruker og det finnes mye info om her på forumet(SESTOSen du har funnet). Løp og kjøp(sier jeg)!
 
Den PT100 ser bra ut! Lurt av deg kjøpe "kjent" PID som mange bruker og det finnes mye info om her på forumet(SESTOSen du har funnet). Løp og kjøp(sier jeg)!
Ja det var det jeg å tenkte,kjøp noe noen har greie på og mye informasjon::)
Den sensoren så grei ut så slipper man å lage,kun montere kontakt i styreskapet:)
 
Tilbake
Topp