Rokoberget Hjemmebrygg - rokobrygg.no

Vladimir

Norbrygg-medlem
Jeg håper det er innafor forumets regler å informere dere om dette :).

Vi har mangla bryggebutikk her på Hedmarken i en del år nå - så jeg bestemte meg å starte en. Etter mye jobb er nettbutikken vår åpen for kunder.

Alle som vil, er selvfølgelig hjertelig velkomne til å hente varene hjemme hos oss på Løten.

Enn så lenge kan vi tilby utvalg av base- og spesielmalt fra BestMalz og Crisp, tørrgjær fra Fermentis og Lallemand og flere forskjellige humletyper. Vi jobber med å utvide sortimentet, og få på plass noen interessante nisje-produkter.

dsc_32061.jpg

Sist redigert:

Eramik

Norbrygg-medlem
Gratulerer med butikk og lykke til. Ingen grunn til at folk på Hedmarken skal bestille andre steder når du tilbyr råvarer til konkurransedyktige priser.

Finn Berger

Moderator

Vi har mangla bryggebutikk her på Hedmarken i en del år nå - så jeg bestemte meg å starte en. Etter mye jobb er nettbutikken vår åpen for kunder.

Alle som vil, er selvfølgelig hjertelig velkomne til å hente varene hjemme hos oss på Løten.

Enn så lenge kan vi tilby utvalg av base- og spesielmalt fra BestMalz og Crisp, tørrgjær fra Fermentis og Lallemand og flere forskjellige humletyper. Vi jobber med å utvide sortimentet, og få på plass noen interessante nisje-produkter.

Vis vedlegget 53544
Flott. Det betyr mye at råvarer er tilgjengelige innafor rimelig distanse - og at de selges av folk med gode kunnskaper:)!

Fin T-trøye. Kanskje kan tsjekkisk øl-merch være et sånt nisjeprodukt?

SverreS

Norbrygg-medlem

Vis vedlegget 53544
Veldig, veldig bra! Er det forresten noen som vet hvor jeg kan fulle kullsyre-flaska i strøket?

Vladimir

Norbrygg-medlem
Flott. Det betyr mye at råvarer er tilgjengelige innafor rimelig distanse - og at de selges av folk med gode kunnskaper:)!

Fin T-trøye. Kanskje kan tsjekkisk øl-merch være et sånt nisjeprodukt?
Takk. Det kan hende det kommer litt øl-merch etterhvert:)

-Tormod-

Norbrygg-medlem
Du har ingen planer om noe DME i sortimentet? Evt. noe du skaffer på bestilling i forbindelse med andre kjøp? Det er ikke snakk om noen mengder for min del, men jeg bestiller en kg i ny og ne i forbindelse med startere.

Vladimir

Norbrygg-medlem
Du har ingen planer om noe DME i sortimentet? Evt. noe du skaffer på bestilling i forbindelse med andre kjøp? Det er ikke snakk om noen mengder for min del, men jeg bestiller en kg i ny og ne i forbindelse med startere.
Det kan enkelt la seg gjøre:) Og jeg blir veldig takknemlig for alle sånne forslag.

Enn så lenge har jeg på lista DME og PBW/starsan.

Topp