Runde etiketter til korker

Nøkleby

Norbrygg-medlem
Behovet for å merke flasker er høyst tilstede, jeg er ute etter hvor man kan kjøpe ark(A4) med klisterlapper som er runde ca 18-20mm. Tror det skulle være greit for vanlige korker. Har letet en del på nett men hadde vært greit å finne et sted som jeg kan se produkete først eventuelt at noen vet at varene er gode.


Tips anyone?
 
God idé! Si ifra hvis du finner.

Jeg bruker bare cd-penn fra Clas Ohlson, funker fett det og...
 
Fant disse på Ebay, har ikke prøvd de selv men koster ikke mer enn at det er verdt et forsøk

http://www.ebay.com/itm/Small-Round-19mm-Diameter-A4-Laser-Printer-Labels-20-Sheets-2340-Labels-/180855631017?pt=UK_BOI_Packing_Postal_Supplies_Labels_LE&hash=item2a1bd5eca9
 
Et kjapt søk gav disse, som sikkert ikke egner seg for printer.
Vet for øvrig at andre kun setter batchnummer på korken med stprittusj.
 
@Atle Walvåg 
Sitter de godt? ser det er avtagbare? Hva menes med det? Hadde planer om å kjøre de gjennom printeren så de må kunne skrives på uten videre problemer.
 
De finnes både som avtagbare, dvs. at de kan enkelt pilles av uten at det blir limrester og med sterkere lim som sitter mer permanent.
Avtagbare sitter mer enn godt nok på ølkorker.
Avtagbare er kjekt hvis man skal merke noe annet, feks fat.
De er så billige ja +frakt.

Fungerer helt greit i printer.
 
Hvorfor ikke bestille korker med print? Gjort det selv. Billig og kjappt.
http://www.bottlemark.com/
 
Stoppet på 275 (200,- grensen)
Disse blir selvsagt forbeholdt øl som skal gis bort.
 

Vedlegg

  • Under Echen.jpg
    Under Echen.jpg
    114,7 KB · Sett: 700
Når eg ska registrere ordren kommer eg til google konto for å betale.

Handler lite via net, er dette normalt eller er det eg som roter?
 
Tor-Henning skrev:
Når eg ska registrere ordren kommer eg til google konto for å betale.

Handler lite via net, er dette normalt eller er det eg som roter?


Skal være trygt det.
Ikke uvanlig at mindre butikker outsourcer betalingsløsningen til store seriøse aktører.



HansKr
 
Har handlet der 2ganger. Aldri noe problem. Korkene har heller ikke lekket. Veldig fornøyd.
 
Bestilte (og betalte med Google Wallet) fra BottleMark 1. desember, de shippet dagen etter. Men den har ikke kommet så langt den forsendelsen:

Processed through USPS Sort Facility
December 06, 2012, 11:15 pm
CHICAGO, IL 60666
International Letter

Noen som har erfaring med tilsvarende hos USPS? Hvor lenge kan jeg forvente at USPS Sort Facility i Chicago vil holde i pakken min (hvis det er lov å si)?
 
Tilbake
Topp