Rustfritt bord - 'lav type'

Marius K.

Norbrygg-medlem
Noen som vet hvor man får tak i rustfrie bord med høyde rundt 50-60 cm? Gjerne med hjul. Sliter med å finne noe under 80-90 cm. Skal brukes som potensielt bryggebord, så må tåle en del vekt.
 
Noen som vet hvor man får tak i rustfrie bord med høyde rundt 50-60 cm? Gjerne med hjul. Sliter med å finne noe under 80-90 cm. Skal brukes som potensielt bryggebord, så må tåle en del vekt.
Lag autosøk på finn. Iallefall i disse coronatider mer mer hyppige nedleggelser av gatekjøkken etc.
 
Vinkelslipar? :)

Hehe, selvfølgelig en mulighet, men jeg ønsker helst et bord med hjul, og da er det dumt om man må kappe de av med en vinkelsliper :D

Synes det er pussig at det skal være så vanskelig å få tak i bord som er lavere enn 80-90 cm. Men, jeg har ikke klart å finne det :S
 
Søk på TV bord
Finnes en del bra i stål som du selv kan sette hjul på
Perfekt høyde og ingen kjøpere :)
 
Trillebord | Mini | Trallefabrikken.no
Tåler 40 kilo pr hylle, det er kanskje litt lite?


Dette tåler 100 kilo og er større.
Rustfri | 825 x 520 | 1 hylle | Trallefabrikken.no

200 kilo og enda større.
Helsveiset trillebord | 700 x 435 | 1 hylle | Trallefabrikken.no

Det på 200 kg ser ikke så dum ut. Liker at det er to hyller. Når det gjelder målene så står det at det er 90,5 cm høyt. Jeg antar det er helt til toppen av håndtakene. Sender de en epost for å sjekke hvor høyt det er opp til den øverste hyllen :)
 
Platåvogn, kapasitet 150 kg, 940x500x880 mm | AJ Produkter

Godt under halve prisen, og litt større. Men tåler litt mindre last.

150 kg bør være mer enn nok, og prisen var jo betydelig bedre. Jeg ser at disse trallene har 4 dreibare hjul. Hvor stødig står en slik tralle med bremsene på (kun brems på bakhjulene). Er jo avhengig av at dette ikke driver å vingler og flytter på seg. Hadde kanskje foretrukket faste hjul foran og dreibare med brems bak :cool:
 
150 kg bør være mer enn nok, og prisen var jo betydelig bedre. Jeg ser at disse trallene har 4 dreibare hjul. Hvor stødig står en slik tralle med bremsene på (kun brems på bakhjulene). Er jo avhengig av at dette ikke driver å vingler og flytter på seg. Hadde kanskje foretrukket faste hjul foran og dreibare med brems bak :cool:
Du fester bare en skistropp rundt ene hjulet som ikke har lås.
 
Det ble fint! Hvor bestilte du og hvor mange kronasjer kom herligheten på?

Kjøpte på Gastroline.no. Det er laget på mål, så ble nokså dyrt. Vi begynner å nærme oss en halv boksemaskin, av typen oktober design SL1 o_O Men bordet er knall, og man får det jo akkurat som man vil :)
 
Tilbake
Topp