S.O.S. i Bergen, trenger låne O2-regulator, Julaflaske

Hei godtfolk. Noen i Bergen eller nær omegn som kan låne meg en oksygen-regulator som passer Jula-flaske?
(Flasken har 12mm utvendig gjenger.)
c29c397dedc471751a38815844bdf53e-image.jpeg



Har tenkt å brygge Brewdog sin Tokyo* (Tokyo-star??) som i oppskrift har OG 1.157.
Etter å ha bladd i boken "Yeast" fra Jamil, skjønner jeg at å riste inn oksygen til et slikt øl er en glemmesak.

Har idag kjøpt Jula-flase med oksygen, men finner overhodet ingen butikker i Bergen som har regulator.
(Har prøvd Vestbrygg, ViBrygger, Bergen Gasservice, Biltema, Clas Ohlson, Jula. Prøvde å komme i kontakt med )
Bestilte en regulator hos Jula, men den blir levert først om en uke. Jeg har gjærstarter gående, og bryggedag var tenkt torsdag.

Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med lån av en slik regulator.

Tor
 
så ikke denne før nå, men du kan låne min komplette for dette brygget, om det ikke er for sent. Bor på søreide. Du skal ikke se bort i fra at lysefjorden i ytre arna kan hjelpe deg?
 
Takker RETBergen. Holder deg som backup.
Fikk tidlig i morges en hyggelig kar hos BryggSelv til å gå ned på lager, og få sendt avgårde en regulator til meg asap-zulu.
Har fått sporingsnummer og den er på vei. Satser på at den er hos meg i morgen. Hvis ikke kontakter jeg deg igjen.

Igjen, takk for tilbud om hjelp.
 
Tilbake
Topp