• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Saflager W-34/70 10 pack for 330, Hallertau og East Kent Goldings for 200 kr/kg

Leif RBE

Norbrygg-medlem
Vær hilset godtfolk!

Sommeren står for døren, og for min del betyr det å mobilisere hele familiespetakkelet til langbesøk hos Svigers på kontinentet. Jeg benytter meg av anledningen til å sanke inn utstyr og råver, og tenkte spesielt at jeg kunne ha noe å tilby bryggesamfunnet når det kommer til tørrgjær. Vi kjører en elbil med noe begrenset plass så jeg har ikke plass til allverdens utstyr, men det kan godt hende jeg disker opp med en "humletråd" med samme utgangspunkt noe senere.

Update: Ny pris er 200 kr for 10-pack
Update 2: Tomt for US-05, W-34/70 og S-04 tilgjengelig pluss litt humle

Uansett, Tørrgjær; For å gjøre ting smoothest mulig for meg selv logistikkmessig vil jeg priorietere forskuddsbetalere og selger kun 10packs av US-05 eller S-04 for 300.- og esker med 38 for 1000.-

Levering på døren gratis i Oslo. Om det blir altfor mange 10packs så er det mulig jeg vil foretrekke husbesøk, eller kjøre hjem-is modellen med et par hotspots for oppmøte (Hmm da må jeg finne noe relevant muzak jeg kan spille!) ;D


Vi er tilbake fra ferien den 22.07 og jeg kan starte levering den 23.07. Lukker bestillinger senest 15 juni.

Mvh. Leif
 
Kan alternativt la en eske med 38 gå for 900.- dersom det er 3 handraisers.
Det gir en stkpris på 23 kroner og 68 øre for dem som ikke orker å boote kalkulatoren:)
 
Alright da er det ny plan, Kudos belongs to Nordtevdt!

Man må jobbe hardt for maten på tallerkenen, og det er ingenting som kommer gratis har jeg alltid blitt fortalt. Om jeg må slikke masse konvolutter så er jo det egentlig ikke verdens undergang. Bare jeg ikke får sånn med giftig lim som forloveden til George i Seinfeld var så uheldig å få i sin tid :)

Så hva med denne KnallerPrice? Kun 200 for 10 stk, pluss porto!

Tenkte å gå for slike smartpost konvolutter: http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/brev-og-frimerker/smartpost-konvolutter Da burde det gå fint med 10 stk i en C5 til 20 kr, og 20 stk i en C4 til 40 kr
 
Jeg tar gjerne 10 stk US-05.  :ilike:
Hvor i Oslo holder du til? Kanskje man kan hente gjæra selv, så man sparer noen kroner.
 
Jørn: 10 stk US-05 notert. Jeg bor på Sogn så jeg kunne sikkert å møtt deg og andre på Ullevåll stadion. Bor i SiO sine familieboliger og mistenker at dette årevåkne samfunnet fort ville ha trodd at det hadde åpnet knarkotikabutikk i nabolaget, dersom masse det plutselig dukket opp masse fremmede som går inn med kontanter og går ut med fryseposer!  ;D

Tim: Null problem, 10stk av hver notert.
 
Leif RBE skrev:
mistenker at dette årevåkne samfunnet fort ville ha trodd at det hadde åpnet knarkotikabutikk i nabolaget, dersom masse det plutselig dukket opp masse fremmede som går inn med kontanter og går ut med fryseposer!  ;D
LOL  :D
 
Leif RBE skrev:
Jørn: 10 stk US-05 notert. Jeg bor på Sogn så jeg kunne sikkert å møtt deg og andre på Ullevåll stadion. Bor i SiO sine familieboliger og mistenker at dette årevåkne samfunnet fort ville ha trodd at det hadde åpnet knarkotikabutikk i nabolaget, dersom masse det plutselig dukket opp masse fremmede som går inn med kontanter og går ut med fryseposer!  ;D

Tim: Null problem, 10stk av hver notert.

Hehe.. ja, ser den.  ;D
 
Tilbake
Topp