Salg billetter NM 2013 del 2

cral

 
Det blir lagt ut et lite antall billetter 6 mars kl 2000. Det blir bare lagt ut billetter i kategorien medlemmer.
 
Neii. Vi ønsker å unngå å ha noe med kontanter å gjøre under arrangementet.

Men det er jo 2 mnd til, så det burde jo være mulig å få melde seg inn som medlem.
 
Skjønner skjønner.
Ja, jeg foreslo det, men han var ikke så interessert i det. Skjønn det den som kan :)  :bank2:
 
* SOLGT*Jeg har 2 billetter til NM for medlemer av norbrygg som jeg ikke får brukt. Er det noen som kan tenke seg å kjøpe de av meg? Kan hentes i Sandvika/Bærum. Send meg en sms på 90145298. Førstemann til mølla prinsippet  :skitbra:
 
cral skrev:
Det blir lagt ut et lite antall billetter 6 mars kl 2000. Det blir bare lagt ut billetter i kategorien medlemmer.

Hvor blir billettene lagt ut? Skal vi følge linken som ble brukt ved ved salg første gang?
 
Jeg tokk nok dessverre begge, men kan jeg bruke den andre på et ikke-medlem?
Du kan kanskje få den andre hvis det viser seg at jeg ikke får brukt den, da står du øverst på lista

Det står også at jeg skal vise frem medlems kort, men det har jeg ikke fått ennå
 
loebrygg skrev:
Jeg tokk nok dessverre begge, men kan jeg bruke den andre på et ikke-medlem?

Jeg spurte om det samme, men de vil unngå kontanter under arrangementet, så det var ikke mulig, dessverre. Se de første postene i denne tråden.
 
loebrygg skrev:
Jeg tokk nok dessverre begge, men kan jeg bruke den andre på et ikke-medlem?
Du kan kanskje få den andre hvis det viser seg at jeg ikke får brukt den, da står du øverst på lista

Det står også at jeg skal vise frem medlems kort, men det har jeg ikke fått ennå

Kun medlemmer kommer inn på medlems billetter. Har du ikke medlemskort holder det med kvittering fra bank på innbetalt medlemsavgift.
 
Det der var håpløst ja, og eventbrite siden klikket da jeg skulle bestille en!  Da den var lastet inn på nytt var det jo for sent.. Kjøper gjerne en medlemsbillett hvis noen har en til overs!
 
Tilbake
Topp