• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

SOLGT Inline termometer 5 cm probe med kryss for montering

andor

Norbrygg-medlem
Selger inline termometer med medfølgende kryss.

Inline termometer(5cm probe) med medfølgende kryss for montering og hurtigkoblinger.
IMG_6478.JPG IMG_6477.JPG
Pris: 400,-
 
Sist redigert:
Da tar jeg den. Bor i moss så jeg kan hente den i morgen ettermiddag/kveld, eller når det passer for deg. Send mld i innbox.
Heisann!

Arild Fagerland la inn bud på 1100,- såvidt jeg kunne forstå, og det er høyest så langt. Mistenker at det er en misforståelse ute og går? :)
 
Sist redigert:
Hei Andor, og takk for sist.
Ser at du ønsker å få dekket inn dine kostnader, noe som jeg naturligvis skjønner. Jeg kan derimot gi deg en samlet pris på pumpe, sestos og PT100, men kan da ikke strekke meg lenger enn 450,-
Håper for din del at du får inn høyere bud, men der har du ihvertfall min pris.
PS: ofte 'løsner' det litt etter at det første budet har kommet inn :)
 
Hei Andor, og takk for sist.
Ser at du ønsker å få dekket inn dine kostnader, noe som jeg naturligvis skjønner. Jeg kan derimot gi deg en samlet pris på pumpe, sestos og PT100, men kan da ikke strekke meg lenger enn 450,-
Håper for din del at du får inn høyere bud, men der har du ihvertfall min pris.
PS: ofte 'løsner' det litt etter at det første budet har kommet inn :)

Hei, og takk for sist.

For å ta det først; jeg blir ikke støtt av å få bud under det jeg har skrevet. ;)

Og ja, det stemmer at noe av det jeg har lagt ut ligger ganske tett opp til nypris. Det gjelder i størst grad PID m/ tilbehør. Grunnen til det, er at både Sestos, SSR og PT100 er splitter nytt ut av boksen. En planlagt HERMS-løsning som ble parkert pga mangel på plass og fordi jeg innså at jeg måtte kutte ned kraftig på bryggedagens varighet for å få mulighet til å kunne brygge oftere. :)

Jeg har absolutt ikke planer om å tjene noe penger på noe av dette, men prisene jeg har lagt ut dekker innkjøpsprisene på det som er nytt.

Hadde ikke tenkt å bruke mye tid på å få solgt dette, så da sier jeg bare at det er solgt til deg, jeg @msevland. :)

Stemmer det at du ville ha Sestos m/ SSR og Thermocouple + pumpe og strømforsyning, så får jeg fjerna det fra tråden? :)

Edit: Sendte deg en PM, så kan vi ta resten der. :)
 
Sist redigert:
Står vel ingenting om at meskekjelen er solgt?
Hei RayOlav!

Det stemmer at meskekjelen ikke er solgt. Budet står til kl 22, så er den din med mindre noen byr over. :)


Jeg er litt usikker på hva du sikter til, Frank? Du har sagt det to ganger nå, men jeg har stort sett oppdatert både tråd og tittel med en gang noe har blitt solgt?
 
Bumper denne opp i stedet for å lage en ny tråd.

I tillegg til termometeret har jeg en del rustfritt(304) snacks kjøpt på aliexpress jeg selger.

Legger ved et bilde av alle delene sammen. Det meste er ubrukt, mens noen av de har blitt brukt i noen få brygg.

Lista er som følger:

4 X 1/2" gjennomføring for kjele i rustfritt stål -> 80,-/stk.
1 X 1/2" NPT T-kobling i rustfritt 304 -> 50,-
4 X han QD med 1/2" barb for slange -> 50,-/stk
3 x hun QD med 1/2" hun NPT -> 80,- /stk
5 x hun QD med 1/2" han NPT -> 80,-/stk
1 x 1/2" NPT plugg -> 15,-
1 x 30 cm Bazooka screen med 1/2" NPT til montering i f.eks. kokekjele kjøpt på bryggselv(ubrukt) -> 100,-
1xinline termometer 5cm probe med medfølgende kryss for montering. -> 400,- (Opprinnelig annonse).

QDsmm.JPG

Selger også en kinapumpe kjøpt på ebay. Hurtigkoblinger på uttakene fra pumpa kan følge med(Hun QD med hun 1/2" NPT).
Bare pumpa: 100,-
Pumpe + QDs: 200,-
Pumpe + QDs + Strømforsyning til pumpa: 250,-

IMG_1724.JPG

Kom med bud i tråden, og be også om pris hvis du ønsker å kjøpe ting samla.

Foretrekker fysisk overlevering, så kjøpere som kan hente/møte meg i Ski/Oslo vil få prioritet. I tilfelle det skal sendes via posten betales frakt av kjøper. :)
 
Tilbake
Topp