Hei igjen, jeg mente ikke å være nedlatende, jeg skrev grøss å gru, jeg skrev ikke noe nedlatende om deg som selger eller noe om eventuelle kjøpere, jeg glemte at det var en annonse og det er jeg lei for, det med pistol var ment som en hyggelig måte å fleipe litt rundt en mulighet for forgiftning, jeg beklager at det ble oppfattet anderledes.
Jeg benekter ikke sitronsyre, bare star-san og tilsvarende, jeg har ikke prøvd sitronsyre, og er derfor bare skeptisk, som om noen peker på meg og sier, den er ikke ladd, jeg har behov for å sjekke selv for å føle meg trygg, sånn er det med kobber også, vi kan ikke se innvendig og være sikre på at det ikke har ligget fuktighet og dannet irr, og jeg er enig at annonse ikke er rette fora, men er du trygg i din sak burde det ikke skade noen at jeg advarer mot problemet, og jeg presiserer gjerne at ved riktig bruk/ tørk av kobberspiralen innvendig unngår man irr og forgiftning.
Takk for hyggelig meningsutveksling storstad , det står det stor respekt av og jeg er sikker på at det styrker din mulighet for salg. Mvh. Våpen samler
Sent fra min D6503 via Tapatalk