• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selges kanskje: Ben's Bottle Washer

CorgiStyle

Norbrygg-medlem
Har slått til og bestilt Bens Bottle Washer, da jeg er drit lei flaskevasking.
http://www.simplifieddesignllc.com/bens-bottle-washer.php


Da frakten var fixed price bestilte jeg like godt 2....
Har en kompis som kaaaaaanskje skal ha den ene, men om det ikke blir noe med ham, er det noen som er interresert?
Den går i så tilfelle for kostpris.

Vet ikke hvordan den fungerer, da den enda ikke er mottatt, men den har vert diskuutert her tidligere:
https://forum.norbrygg.no/threads/bens-flaskevasker.30554/#post-315991

Vi gir han nevnte litt betenkningstid etter de er ankommet....


kevin
 
Jeg betalte 1200 for to stk inklusive frakt, så om de mot formodning sklir gjennom uten moms, vil jeg ha 600 pluss frakt. Må jeg ut med moms,kommer det i tillegg...

kevin
 
Den er grei! Du er da nr 2 i køen etter den nevnte kompis.
Jeg oppdaterer dere når herligheten har ankommet.

kevin
 
Da er flaskevaskerne ankommet postkontoret. Får ikke henta før til helgen...

Det ble 350 kr i toll og gebyr i tillegg så om den ene selges, blir det for 750,- pluss eventuell forsendelse.
Jeg skal få min bekjente til å få ut fingeren og bestemme seg. Om ikke, er du fremdeles interessert jurn etter prisjusteringen?


kevin
 
Min kompis sier han skal ha den.....
Dersom han backer ut eller ikke finner lommeboka, tar jeg kontakt, jurn.

Takk for interressen i allefall!

kevin
 
Hei, CorgiStyle. Hvordan har det funket med denne? Blir flaskene vasket skikkelig innvendig?
 
Ja. Synes det fungerer utmerket jeg.

Det er noe raklevårent, og kan tenke meg at store halvlitre eller større ikke er helt ideelt. Det vrir seg litt i denne plastikken, men for meg og mine bjørnunger er det ikke noe problem.

Jeg har flaskene liggende i bløtt med pbw natten over eller hvert fall et par timer for å løse opp etiketter og gammelt mugg.
Deretter går de på light-program i oppvaskmaskinen montert på bens. Også med pbw.

Jeg pleier så å sterilisere dem i stekeovn med folie over tuten, og slik står de til det er på tide å flaske ett eller annet. Har vel hatt øl på 8 kasser som har vert gjennom denne prosessen, og ikke noe problem så langt.

kevin
 
Tilbake
Topp