Silplate/falskbunn?

Er ute etter ei silplate/falskbunn til den 50 litersgryta bryggselv har, å lure då på om silplata til boil maker 15 gallon vil passe?(39.5cm) Og er det bein/føtter på den silplata fra bolimaker eventuelt? Nåken andre så har putta falsk bunn i nettopp denne gryta, å kan komme med tips? Gryta er vist eg huska riktig 40cm i diameter :jaha:
 
Trur ikkje det er bein på silbotnane frå Blichmann.  Blichmannkjelane har ein botten som har to nivå ("stepped bottom") og der ligg vel silbotnen og kviler på det øverste nivået..  Det går vel an å bora hol i dei og laga seg bein. 

Tipper 50 liters grytene som Bryggselv har er frå ein svensk distributør som fleire brukar og då ville eg ha hørt med f.eks. Vestbrygg om silbotn til din kjele - for Vestbrygg hentar vel sine kjelar frå den same svenske leverandøren og eg meiner Birger på Vestbrygg kan ha slikt.
 
Kan du ikke sveise/skru fast noen grove muttere under sil plata, da får du solide bein.
 
Fant ein silbunn på vestbrygg 39.6cm pris 1590,-. Blichmann plata er på rundt 900,- +  Den er etter mål fra petit 39.5cm. Ingen problem og få skrudd i nåken syrefaste skrua av grov type for å få stabile og gode bein ;) Kan eg spare rundt en 500'ish so gjere eg det. Den "manglande" (1mm) trur eg ikkje blir nåke problem.
 
Lykke til, jeg er akkuratt ferdig med en terrassebrygger på 130L Laga av v.v.breder. Jippi da her jeg to.
 
Det går mest sannsynlig ei slik rist i bestilling hos petit i løpet av kvelden. Går det til skogen, får eg heller selge den her på forumet ;) Skal gi beskjed om resultatet :)
 
Ka med dei manglande 9.6cm? Eller korleis har du gjort det? Bestilling av blichmann plata blei gjort i går kveld ;)
 
Lasse O skrev:
Ka med dei manglande 9.6cm? Eller korleis har du gjort det? Bestilling av blichmann plata blei gjort i går kveld ;)

Den er kuppelformet og tetter fint mot bunnen så det går fint med noen cm på hver side. Gjorde det pga pris og tilgjengelighet. Den blichmann plata er snacks, så regner med at du blir happy med den! Legg gjerne ut bilder av hvordan den passer!
 
Då er falskebunnen klar ;) Har akkurat 5cm med klarning under bunne, so resultera i 6 liter med veske/vørter som ikkje blir i kontakt med "sjølve" mesken.  Blir eg ikkje fornøgd med resultatet får eg heller lage meg ei diptube løysning og senke den falske bunnen lengre ned. Kom ikkje skikkelig fram på bilde, men har lagt en tynn silikon slange som pakning rundt falskbunnen slik at den tettar ganske bra mot kjelen :) På øverste bilde er ikkje høgda justert til over hullet/krana på kjelen. Skrudde i tillegg inn eit bazokafilter på innsida.
 

Vedlegg

  • DSC_0101[1].jpg
    DSC_0101[1].jpg
    530 KB · Sett: 621
  • DSC_0103[1].jpg
    DSC_0103[1].jpg
    615,1 KB · Sett: 592
Tilbake
Topp