ser ut som om den er forebeholdt folk ved havet. Kun fire pol som har den og den kan Ikke bestilles. Kjøper du tre og sender til meg skal jeg kompensere utgifter og belønne deg for jobben.Vis vedlegget 32321 Vis vedlegget 32322 Snubla over denne på polet i dag, kun i 6000 eksemplar og pakket, nummerert og signert av Jikiun selv. Har veldig lyst å sprette en men har også lyst å lagre den en stund.. Er det noen som har smakt denne før?
Med Vinmonopol appen så kan den kjøpes på nett ser det ut som, prøv det du! Jeg fikk hvertfall lagt den i handlekurven..Hmmm se
ser ut som om den er forebeholdt folk ved havet. Kun fire pol som har den og den ja. Ikke bestilles. Kjøper du tre og sender til meg skal jeg kompensere utgifter og belønne deg for jobben.
Hmm, det står en lapp på esken at den er importert via Luxemburg.. Ikke vet jeg??https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/Hellas/Solo-Protagonist/p/7682702
Brygget hos arendals bryggeri?
Joda, brygget hos Arendals.Hmm, det står en lapp på esken at den er importert via Luxemburg.. Ikke vet jeg??
Tipper flaskene også har vært en tur innom kontinentet...Da er det vel esken som er importer via Luxembourg
Hmmm se
ser ut som om den er forebeholdt folk ved havet. Kun fire pol som har den og den kan Ikke bestilles. Kjøper du tre og sender til meg skal jeg kompensere utgifter og belønne deg for jobben.
Hvordan lagres denne, hvis man tenker litt lengre perspektiv? Rett i kjøleskap eller romtemp. rom med noenlunde stabil temp.? Virker veldig interessant.