Slange til silbunn

Noen som kjenner til eller vet om det er trygt å bruke denne slangen til å koble en silbunn til utløp i meskekjele (den må tåle temp opp mot 100 grader).  Vet ikke hva slags plast det er eller om den er temperatur bestandig.  Burde jeg heller bruke silikon (med fare for at den er for myk)?  Hvilke løsninger er vanlig mtp silbunner med utløp over silen?

E
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    880,8 KB · Sett: 283
Eerik skrev:
Burde jeg heller bruke silikon (med fare for at den er for myk)?  Hvilke løsninger er vanlig mtp silbunner med utløp over silen?

Om du skal bruka slange bør du som andre seier bruka silikonslange.  Den toler temperaturen og vel så det og du skal ikkje uroa deg for at den vert særleg mjukare enn den er i utgangspunktet. 

Det vanlegaste å bruka når ein har utløp over silbotnen er  eit spesielt 90 graders bend (på engelsk kalla pickup tube) som går ned under botnen (gjennom eit hol i silbotnen).  Det er praktisk at det er mogleg å  enkelt  demontera  det og ta ut silbotnen når ein f.eks. skal reingjera meskekaret/silbotnen (og i montera det etterpå).   

Slange kan sikkert fungera som "pickup-tube" - men eg ville kanskje ha vurdert eventuelle konsekvensar om ein skal røra i mesken og brukar ein slange slik du tenkjer - alternativt vera forsiktig når ein rører.
 
Tilbake
Topp