• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

(Solgt) 2x Corneliusfat (Kr.sand)

Trykktestet, 1. sortering, kjøpt fra Lund Teknik. 19L.

1200,- (evt 1175,- og en high five)
 
Sist redigert:
Hei, Er interessert og jobber i Barstølveien så vi kan treffes for overlevering og betaling på dine premisser.
Et spørsmål bare, Er de hele og fine eller går de under kategorien "godt brukt"?
Om de er fine slår jeg til.

kevin
 
Heisann,
om de er spesielt fine vet jeg faktisk ikke. Tenkte å hente de på posten i morgen.
Saken er den at jeg bestilte 4 mtp en kamerat, men hans kjøleskap er for lavt, så da kommer jeg til å sitte med to som jeg ikke får bruk for.

Har fire fat fra Lund Teknik fra før, de var jo litt herjet utvendig, men det kan jo hende at "1. sortering" er litt bedre. Uansett kan jeg gi deg de som ser best ut. Mitt eget forhold til fat-eksteriør er at skjønnheten kommer innenfra :D
 
Jeg skjønner,
Tenker kanskje 600 er litt stivt for brukte når de er en tusing nye her hjemme, men om du er interessert kan vi treffes så får jeg ta en titt. Er enig i at skjønnheten kommer innenfra, men dersom de må overhales og koblinger og greier er slitt og herpa, går det litt tid før skjønnheten kommer på fatet..
Jeg bor i Arendal, men jobber i Barstølveien. Hvor holder du til? Om fatene er brukbare som de er og ikke ser alt for herja ut, gir jeg med glede 500 per stykk??

kevin
 
Vel, alle de fire fatene jeg har fra før fra Lund ble kjøpt som "trykktestet" uten at jeg har måttet skifte noe ut på de i løpet av to års tid. Jeg antar at man kan ha uflaks, men dog...
Prutingsmonnet her er 12,50,- pr. fat all den tid de koster pinlig nøyaktig 587,50,- pr. stykk med frakt og mva.

Jeg bor på Lund/Sødal. Du må bare komme og titte "te uga" hvis det passer en dag:)
 
På tirsdagen blir jeg nok værende i KRS litt etter jobb, og har god anledning til å komme å ta en titt. Om de er som du sier slår jeg til.
Skal ikke krangle på prisen i så tilfelle. Så pass marginer må du ha....

Send meg en melding på 41543367, så får jeg nummeret ditt, og så tar vi det derfra.


kevin
 
Hvis det skulle bli noe forandring så kjøper jeg dem hvis de er ok.
Tlf 45492147.

Ring meg hvis det ikke blir salg.

Mvh
Frode Granli
 
Tilbake
Topp