1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Til Salgs Speidel Braumeister 50L Gen 1

En tråd i 'For privatpersoner' startet av chrkor, 9 Jan 2018.

1. chrkor

chrkor
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

#1 chrkor, 9 Jan 2018
    Sist redigert: 18 Jan 2018 kl 21:28
  2. chrkor

chrkor
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

3. beefeater

beefeater
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Fortsatt alt for drøy!

4. chrkor

chrkor
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg bryr meg ikke om hva du mener om prisen, det diskuterer jeg eventuelt med en som vil kjøpe.
    Og om du ikke skal by på den så kan du la være og skrive noe.
    Nå er det heldig vis slik for oss at vi kan like gjerne beholde den, som å selge.
    Men det kan være noen som må selge tingene sine. Og da trenger de faktisk ikke folk som deg til å sabotere. Det er faktisk ikke du som ikkekjøper som bestemmer hva brukte ting er verd.
    Jeg trenger ikke bilen din, men jeg kan godt anbefale folk at de kan gi deg vrakpanten for den.
    For det syntes jeg den er verd.

#4 chrkor, 19 Jan 2018 kl 14:05
    Sist redigert: 19 Jan 2018 kl 14:35
  5. beefeater

beefeater
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Skål!
    Hva vet du om at ikke jeg er interessert i å kjøpe en slik?
    Som potensiell kjøper synes jeg ikke det er noe i veien for å antyde at prisen er for høy.
    Men jeg har det på ingen måte travelt, det dukker nok opp flere slike.
    God helg:beercheers:

6. Molbrygg

Molbrygg
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Synes du det er rart av trådstarter å reagere? Du bringer jo ingenting til bordet med første kommentaren din. Du stikker hodet innom bare for å kritisere prisen, uten forslag til endring. Hadde du formulert deg i den form som du i andre posten påstår va hensikten, hadde du valgt noe ala "Er på utkikk etter dette, men budsjettet mitt er mer i form av...X". Så ta deg en bolle :beercheers:

7. jab

jab
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det er vel strengt tatt aldri selger som bestemmer hva et produkt er verdt. Til syvende og siste så er det det alltid kunden som bestemmer ved å kjøpe av selger.

Jeg la ut min Braumeister 50 gen 3 kjøpt i mai for salg til 16000... med det samme ustyret samt damphette. Så det kan nok hende du ligger i øvre prissjiktet for det du selger.

8. chrkor

chrkor
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det er mulig. Men vi har ikke spurt vedkomende om hva produktet er verdt. Og om dere leser reglene for tråden, kunne vi lagt den ut for en milion.
    Dette er faktisk viktig, så jeg driter i om dette ødelegger salgstråden.
    Jeg mener at det er kjøpers plikt å bestemme seg for hvor mye han/hun vil gi for en brukt ting.
    Og da skal ikke andre uten interesse blande seg inn i prosessen.
    om jeg forlangte langt over ny pris så ok.

9. chrkor

chrkor
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Du har ikke kommet med noe bud. Det er en god indikasjon. Skål selv foresten :)

Del denne siden