• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Speidel- kran gis vekk til kakket person

Nygard67

Norbrygg-medlem
Hei alle.
Jeg gir nå vekk min Speidel- kran. Den er original og skulle borge for kjent kvalitet når det gjelder Speidel- kraner. Den har blitt brukt ca 35 brygg.

Det som er verdt å merke seg er dette;
- Selv om man renser den med så mye PBW og Starsan at man kan rense og sterilisere området rundt Sognsvann, er det en relativ høy fare for infeksjon.
- Den er laget så idiotisk at det man har skjellig grunn til å tvangsinnlegge ingeniøren; plastforingen samler bakterier som et håndtak på en herredass en lørdags kveld.
- Den er humørsyk. Kan virke ok i mange brygg, før den finner ut at nå skal jeg søren døtte meg infisere noen batcher, før den roer seg ned.

Den gis vekk med noen få, men absolutte kriterier
- Den har besøksforbud og skal ikke komme nærmere mitt hjem mer enn 2 kilometer, uansett hvor jeg bor i landet. Da blir jeg forbanna!
- Hvis dette skjer, vil eieren for evig måtte betale alle kostnader til brygge- ingredienser jeg har, resten av mitt liv. Ikke fortvil, jeg er gammal; 46 år, så det skulle ikke være en tung bør.
- Den leveres med fotograf tilstede for å dokumentere; slik ser et kakket menneske ut, pass på!; slike går i blant oss.
- Den skal alltid brukes av eieren - aldri skiftes ut. Dette som tort og svie og en evig påminnelse på egen mental kapasitet.

Leveres anytime, anywhere - personlig på hvilken som helst dør.
 
Synes det er sjofelt at du lyver på alderen.

Kan man brygge sånn mørk humlepils med den kranen?

Sånn kraftig?
 
Odland skrev:
Synes det er sjofelt at du lyver på alderen.

Kan man brygge sånn mørk humlepils med den kranen?

Sånn kraftig?

hahaha! ikke helt svart, men nesten helt svart. men bare hvis du koker gjæren i minimum 30 minutter. sånn for å være sikker.
jo lenger du koker gjæren, jo svartere blir ølet.
men ikke helt svart altså
 
"Kakket".

You can take the Bergenser out of Bergen, but you can't take Bergen out of the Bergenser.
 
Jeg er sørlending. Blir fort forvirret av de kvikke bergenserne. Men jeg er jo for treig til å klare å flytte...
 
Tilbake
Topp