Spleise på 22,5 kg PBW?

Ørnegård

Norbrygg-medlem
Trodde jeg hadde postet denne men finner den ikke igjen ... Beklager hvis det er dobbeltpostet.

Vestbrygg (Bergen) har tatt inn 22,5 kg PBW til en hyggelig pris: 1990,- Det utgjør en fin kilopris.

Men 22,5 kg er litt for mye for oss. Noen som trenger en halvpart eller en fjerdedel?
 
Er det stor forskjell på PBW i høve til Bryggrens ? Bryggrens fins f.eks. i 5.1 kg spann og det ser ut til at du får 2 for 1000-lappen?
 
Er det stor forskjell på PBW i høve til Bryggrens ? Bryggrens fins f.eks. i 5.1 kg spann og det ser ut til at du får 2 for 1000-lappen?
Har ikke forsøkt Bryggrens, så det vet jeg ikke. Mange sier jo at maskinoppvaskemiddel skal være mer enn tilstrekkelig, men det vet jeg heller ikke noe om. Har alltid brukt PBW og er fornøyd med det :)
 
Ok, kan være med på halvparten da gjerne? Så får vi et egnet sted langs veien å dele opp hvitt pulver med brevvekt, tar med passende klipsposer så blir det ekstra suspekt :p
 
Flott! Da handler jeg, veier opp og så kan vi f.eks. møtes under puddefjordsbroen etter mørkets frambrudd. Husk å ta med en kompis med lang sort frakk og mørke solbriller som kan stå bredbent og med armene i kryss og en sort stresskoffert med the dough som vi på dramatisk vis åpner på panseret av bilen min. Hvis du ikke vil vippse da. Du hører fra meg.
 
Tilbake
Topp