Spørsmål om resirkulering og falskbunn

Eg har ikkje BB60 sjølv, men ein falsk bunn frå BB60 i ein 50L Bryggselv-kjele. Den passar perfekt då kjelen og den falske botnen begge har ø40cm. Eg resirkulerar gjennom heile meskeprosessen og pompar vørter frå kjele til kjele etter endt mesk. Har no forsøkt forskjellig kverningsgrad, forskjellig hastigheit/gjennomstrømming i kombinasjon men får ikkje klar vørter . Når eg pumpar vørter frå meskekjelen over i kokekjele(medan eg skyller) får eg alltid med mykje maltrestar og vørteren er like klar, eller i nokre tilfeller mindre klar, som når eg meska i kjøleboks med kobbermanifold. I tillegg til restar av malt. Noko som ikkje var eit problem med kjøleboks og manifold.

Sjølv om dette ikkje har så veldig mykje å seia for det ferdige resultatet, så er det jo noko eg ønskjer å forbetre. Er dette eit kjent problem med bb60-falskbunn? Nokon som har tips eller triks?
 
Er du sikker på at falskbunnen ligger helt tett ned mot kjelebunnen? Eller kan det "lekke" inn maltrester der?
Jeg har brukt en silikonslange som pakning og har helt klar vørter over i kokekjelen.
Men jeg pumper ikke over, bare lar det renne ned i kokekjelen ganske sakte mens jeg fyller på skyllevann på toppen av mesken.

Du kan se noen bilder av falskbunnen i dette innlegget.
 
For at maltsenga skal fungere som filter er det svært viktig at det ikke danner seg kanaler i mesken. For å unngå skall i pumpa resirkulerer vi manuelt til vørteren har blitt klar før vi starter pumpa.

Sent fra min D6603 via Tapatalk
 
Er du sikker på at falskbunnen ligger helt tett ned mot kjelebunnen? Eller kan det "lekke" inn maltrester der?
Jeg har brukt en silikonslange som pakning og har helt klar vørter over i kokekjelen.
Men jeg pumper ikke over, bare lar det renne ned i kokekjelen ganske sakte mens jeg fyller på skyllevann på toppen av mesken.

Du kan se noen bilder av falskbunnen i dette innlegget.

Det er eg ikkje sikker på, men det er mindre mellomrom mellom kjelevegg og falskbunn enn størrelsen på perforeringa i botnen. Men skal forsøke det nest gang. Men botnen sit heilt fast både pga diameter og diptube som held den på plass.

For at maltsenga skal fungere som filter er det svært viktig at det ikke danner seg kanaler i mesken. For å unngå skall i pumpa resirkulerer vi manuelt til vørteren har blitt klar før vi starter pumpa.

Sent fra min D6603 via Tapatalk
Har også meska utan å resirkulere kontinuerlig. Resirkulerar då manuelt etter endt mesking til vørter er "klar" og pumpar so over i kokekjele (kjører flysparge). Men uansett hastigheit på pumpe så kjem det på eit eller anna tidspunkt kornrestar over i kjelen. Er klar over danning av kanalar i mesk :)
 
Tilbake
Topp