Stativ til Jula oksygenflaske og flow-regulator.

Har laga meg eit stativ til den berømmelige Jula oksygenflaska og tilhørende Ebay flow regulatoren. Tok og å lodda på ein ny nippel på flaske regulatoren slik at eg kan bruke lik dimensjon på slangen heile vegen.

Dersom nokon andre med 3D-printer har lyst å printe det ut deler eg gladelig STL-filene.

Oksygen3.jpg

Loddet nippel


Oksygen2.jpg

Samme dimensjon på slange heile vegen.



Oksygen1.jpg

Innfesting flow-reg.
 
Av nysgjerrighet. Hvordan har du gjort dette? Ser ut som at du har tilgang til noe de fleste vil leke med :)
 
UU2dM.gif


Hvor lang tid tok den å printe?
Tipper en god del folk ville vært intressert om du ville lage ett par.. Evt, har du modellen tilgjengelig noe sted? :)

(Edit: .. og hvilken printer har du brukt?)
 
Flott idé! Tar gjerne stl filerne hvis jag kommer over noen med 3d printer så har eg jo filerne klare :)
 
denne hobbyen har jo et helt latterlig utstyrsbehov. ****sjekke konto**** Puh. Hender kortet sitter for løst, men ikke denne måneden. Fikk lyst på ny skriver....
 
Sykt, bare av nysgjerrighet. Hvor mye koster forbruks materialet for å priate denne ? Og måtte du brukenflere modeller før du fikk rette dimensjonene ?

Interessert i dette for å kunne se for seg kostnader med en slik printer hjemme, og har jo hørt at det koster å printe med disse. Ser dog at prisene på printere har falt en del i det siste ( før korreksjon valuta som snart kommer)

easybrew
 
vakkert, dette er nok en av tingene vi skal leve av når olja tar slutt. Ikke abbu dabbu

Edit: selv om abbu dabbu også er vakkert, så kan en visstnok ikke leve kun på det. Noen må betale regningene
 
Eg har ikkje lyst å motta bestillinger men eg kan alltids produsere opp nokre eksemplarer? Kan legge inn ein melding her når eg har nokre ferdige, har ein til print no.
Mulig dei neste vil bli laga i blå farge, begynner å bli tomt for svart...
Var vel borander som var først i køen.
 
  1. er interessert når dette blir mainstream, dvs. sende inn stl filer for å få printet ut

  2. Blå er en fin farge, Orilla del Mar

  3. Edit: Tar gjerne et stativ også, vil komme til å ha affeksjons verdi for meg av ymse årsaker

+1 altså
 
Tilbake
Topp