Stavsbrygg 2015

BjarteM

Norbrygg-medlem
Har ikke sett noen andre skrive om ølfestivalen som gikk av stabelen på Tretten i dag.

En rekke bryggerier som stilte med særdeles godt øl. 250kr for inngang og 10 smaksprøver blant vareutvalget. Bryggeland og BryggSelv var også til stede. Det ble holdt to foredrag, et om "bølgen" av hjemmebryggere, og et om øl og mat (inkl smaksprøver).

Været viste seg fra sin beste side, så de syv timene jeg var der gikk nesten for fort. Satser på at det blir gjentagelse i 2016.

Ekstra stas at jeg tok 2. plassen med min Imperial Stout :)
 
Hvor sto bryggselv?? Ellers et knall arrangement. Masse lokale bryggerier (med bryggmesterne bak kranene) som serverte både godt øl og gode historier.
 
Hvor sto bryggselv?? Ellers et knall arrangement. Masse lokale bryggerier (med bryggmesterne bak kranene) som serverte både godt øl og gode historier.

Til venstre for utgangen til uteområdet med benkene. De dro tidlig da, så hvis du kom sent var de kanskje allerede borte?
 
Har ikke sett noen andre skrive om ølfestivalen som gikk av stabelen på Tretten i dag.

En rekke bryggerier som stilte med særdeles godt øl. 250kr for inngang og 10 smaksprøver blant vareutvalget. Bryggeland og BryggSelv var også til stede. Det ble holdt to foredrag, et om "bølgen" av hjemmebryggere, og et om øl og mat (inkl smaksprøver).

Været viste seg fra sin beste side, så de syv timene jeg var der gikk nesten for fort. Satser på at det blir gjentagelse i 2016.

Ekstra stas at jeg tok 2. plassen med min Imperial Stout :)
Det blir garantert arrangement neste år! Knall artikkel i lokalavisa mandag; http://www.gd.no/mat-og-drikke/nyheter/naringsliv/best-pa-olbrygging-igjen/s/5-18-143718. Har du eller noen andre som var der innspill til å gjøre arrangementet enda bedre og slik at enda flere får oppleve det, kan dere gjøre det til undertegnede.
 
Tilbake
Topp