• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

STC-1000, digital temperatur kontroller m/føler

Jeg har ved en feil fått to stk STC-1000, og jeg trenger bare en til mitt gjæringsskap prosjekt.

Denne er splitter ny, og aldri brukt, laget for 220V, med en inngang for kjøling, og en for varme se bilder.

Jeg bor i Oslo, men kan også sende om ønskelig. Da helst mot forskuddsbetaling, slik at man slipper ekstra gebyrer ved oppkrav.

Pris 250,-
 

Vedlegg

  • STC-1000.jpeg
    STC-1000.jpeg
    96,4 KB · Sett: 707
  • STC-1000_2.jpeg
    STC-1000_2.jpeg
    96,5 KB · Sett: 710
Maarten skrev:
den koster under 100-lappen på ebay med gratis frakt...

MED EN LEVERINGSTID PÅ 1 - 3 MND....

Tusen takk for informasjon Maarten, og setter pris på at du bruker tiden din på å kommentere på andres annonser :)
 
Hei, jeg tror ikke det er noe feil med å informere folk.
og jeg er av meningen at det er feil å tjene penger på andre på forumet her. Da må man drive butikk i stedenfor.
derfor kommenterer jeg på annonsen din, ja, som nå sikkert kan slettes.

og med hilsen,
Maarten
 
chrishell skrev:
Maarten skrev:
den koster under 100-lappen på ebay med gratis frakt...

MED EN LEVERINGSTID PÅ 1 - 3 MND....

Tusen takk for informasjon Maarten, og setter pris på at du bruker tiden din på å kommentere på andres annonser :)

Min kom på 80 kr. Og fikk den på 8 dager :)
 
Jeg har kjøpt den og er fornøyd med det.

kunne sikkert spart en hundrelapp på å kjøpe den på ebay.

men wtf...
:)
/J
 
Min ble oversprøytet med øl, så skyllet i oppvaskkummen, og lever ennå, så det er som med BMVen noen går og noen stopper.
 
Er det en foretrukket leverandør på disse?. På Ebay kan man kjøpe fra Kina eller Hong Kong. Spiller det noen rolle??
 
Jon vold skrev:
Er det en foretrukket leverandør på disse?. På Ebay kan man kjøpe fra Kina eller Hong Kong. Spiller det noen rolle??
Jon!  Da ville jeg sjekket med han som fikk levert sin på 8 dager.  Jeg har hatt masse problemer med å få min. To har blitt borte i posten, og en var feil.
Den som jeg nå har solgt, bestilte jeg i januar, og fikk i forrige uke. Da hadde jeg allerede kjøpt en til med express UPS frakt.

Det er da mine erfaringer, og sikkert grunnen til at min ble solgt på få minutter. Hadde jeg hatt mulighet til å plukke opp en i Norge for under 1000,- hadde jeg heller gjort det :)

Lykke til
 
til info så har Bryggeland disse på lager til 298 NOK for de som vil ha den her og nå.

kjøpte mine fra Hong Kong, ble sendt samme dagen og tok 2 uker.
 
Maarten skrev:
til info så har Bryggeland disse på lager til 298 NOK for de som vil ha den her og nå.

kjøpte mine fra Hong Kong, ble sendt samme dagen og tok 2 uker.

Hong kong :)

Kan få kjøpe min for 1000 :))
 
Jeg har kjøpt alle mine hos selger med navnet mixtea på ebay.
Ingen blitt borte, alle fungerer enda. Elste er vel over 3 år :)
Frakt tar ca 2 uker :)
 
Tilbake
Topp