Flere timer? hehe Med mindre du bruker ren klor i en trestamp er skyllinga fort gjort.Thom79 skrev:høres utrolig mye bedre ut enn og skylle ut klor i flere timer kan bruke sterkrens på flasker også har 50PET flasker fra Vin og Bar
Trond.A skrev:Flere timer? hehe Med mindre du bruker ren klor i en trestamp er skyllinga fort gjort.Thom79 skrev:høres utrolig mye bedre ut enn og skylle ut klor i flere timer kan bruke sterkrens på flasker også har 50PET flasker fra Vin og Bar
Har en følelse av at enkelte her inne MÅ ha noe som er dyrt. Enkle, kjente ting er liksom ikke kult nok?
Tviler ikke på at Sterkrens er effektivt, men klor er faktisk ganske så effektivt både til rengjøring og desifisering. Og billig!
Men trenger litt skylling. :yes:
Trond.A skrev:Har en følelse av at enkelte her inne MÅ ha noe som er dyrt. Enkle, kjente ting er liksom ikke kult nok?
gustavf skrev:Trond.A skrev:Har en følelse av at enkelte her inne MÅ ha noe som er dyrt. Enkle, kjente ting er liksom ikke kult nok?
Klor er ikke nødvendigvis billig. Det har kostet meg et par bukser med hvite flekker etter bryggedager
Per-Arne skrev:Ja, noen vil vel si at det koster skjorta....
Da har du enten en forferdelig liten flaske, eller du bruker ALT for mye.....ThomasRS skrev:Jeg smaker bare på løsningen, jeg. Når den sånn passe syrlig er jeg fornøyd :biersmile: Men selv da bruker jeg nok mer enn jeg trenger, for flaska blir tom etter 6-8 brygg. I tillegg har jeg en litt surere løsning på spray til desinfisering av verktøy ol.