Styret søker etter medlemmer til IT-komité

tobiasjk

Norbrygg-medlem
Hei alle sammen,

I henhold til styresak 9/2/2013, har styret i Norbrygg besluttet å opprette en egen IT-komité. Det ble vedtatt følgende mandat og ansvarsområde:

Norbryggs IT-komité skal ha hovedansvar for foreningens IT-systemer og -behov. Komitéen skal stå for den daglige driften av foreningens støttesystemer, og skal planlegge og iverksette nødvendige tiltak for å sikre god og hensiktsmessig drift. Komitéen skal være leverandør av nødvendige IT-tjenester til Dommerkomitéen og de ulike konkurransekomitéene (NM, Bjorleik, Juleølkonkurransen). IT-komitéen skal bestå av 3-5 medlemmer, hvorav ett medlem skal være fra styret i Norbrygg. IT-komitéen rapporterer til styret, og trenger styrets godkjenning før iverksetting av større endringer eller investeringer.

IT-komitéens ansvarsområde omfatter blant annet følgende systemer:
• Forum: daglig drift, moderering og brukeradministrering.
• Websider: vedlikeholde CMS, gi nødvendige tilganger til artikkelforfattere.
• Epost / epostlister: vedlikeholde oppsett av epostkontoer og lister.
• Nyhetsbrev: vedlikeholde konto for nyhetsbrev, gi nødvendige tilganger til utsendere.
• Påmeldingssystem: vedlikeholde konto på Wufoo, vedlikeholde og videreutvikle egenutviklet del av påmeldingssystemet.
• Medlemssystem: vedlikeholde konto for medlemssystem, gi nødvendige tilganger til administratorer/regnskapsansvarlig.
• Driftsbudsjett: Webhotell, Domeneavgift, Wufookonto, Nyhetsbrev, Medlemssystem.

Hvis du ønsker å være med å hjelpe foreningen med å forvalte og videreutvikle dens IT-strategi, vil vi gjerne høre fra deg! Send en epost til it@norbrygg.no innen fredag 12. april. Skriv gjerne litt om deg selv, dine erfaringer innen IT, og hvorfor og hvordan du ønsker å bidra i komitéen.

Hiv deg med! Norbrygg trenger deg!

:biersmile:
 
Tilbake
Topp