Sv: Bryggselv.no

Per Øyvind

Norbrygg-medlem
Viktste skrev:
Per Øyvind skrev:
Store kjeler i rustfritt stål får man til litt over tusenlappen hos storkjøkkenleverandører

Hvor da?

Har surfet rundt på nettet og funnet noen eksempler, bl.a bemo.no. Ei side som heter bryggselv.no har 50-liters med tappekran til kr. 938,- som i følge annonsen kan brukes på induksjon. Høres nesten litt for bra ut til å være sant, men verdt å sjekke ut. Kjenner du en kokk så hjelper han deg sikkert med å få tak i fra leverandørene de bruker. Selv jobber jeg på en videregående skole med restaurant og matfag, og tror jeg kan utnytte dem litt  ;) Med moms og tappekran blir det kanskje nærmere 2000,- men da har man ihvertfall kvalitetsvare.

EDIT: Denne tråden er avsplittet. Mvh Webmaster.
 
Det står ikke at kjelen fra bryggselv.no er rustfri noe som er vanlig å påpeke, og, hvem er dette, bryggselv.no ?
 
Når "Om oss"-siden leser "Her legger du til din egen tekst, hvis du ikke ønsker denne siden, kan den deaktiveres under administrasjon - Utseende", så svømmer det jo over av seriøsitet. Ikke akkurat det stedet jeg ville lagt igjen CC-nummeret mitt. Men artig om vi kunne fått en skikkelig dedikert ølbryggenettbutikk i norge, ala humle.se . Det er derfor det er så dumt at maltbua, som jo viste lovende tendenser, nå ligger nede for telling...
 
Oddvar Demmo skrev:
Det står ikke at kjelen fra bryggselv.no er rustfri noe som er vanlig å påpeke, og, hvem er dette, bryggselv.no ?
Jeg tok en titt på nettsiden, og minnes om at jeg snakket med innehaveren for en stund siden. Fikk inntrykk av at han hadde seriøse planer ihvertfall, men ellers så vet jeg lite om virksomheten. Vi får vel forhøre oss. :)
 
ville kanskje vært litt skeptisk til å betale nesten 1000 på forskudd til den nettbutikken.
bildet er _kopiert_ fra humleshopen, for hvis du leser beskrivelsen på monstermill mølla så er den kopiert fra humle også :jaha:
EDIT: og binderiet a/s (fra kontakt oss siden) er en blomsterbutikk på gulesider.. så noe er litt rart.
 
Oddvar Demmo skrev:
Det står ikke at kjelen fra bryggselv.no er rustfri noe som er vanlig å påpeke, og, hvem er dette, bryggselv.no ?

Hei kjære medbryggere! Det er jeg som holder på å starte opp bryggselv.no. Bryggselv er et 100% seriøst firma som vil fokusere på topp kvalitet råvarer og utstyr for hjemmebryggere.  :brygging:

Bryggselv.no kommer til å åpne som et utsalg på Hasle i Oslo (haslevollen 3e) om kort tid. Nettbutikken er fortsatt under utvikling, og ja som dere har sett er 50 L kjelen kopiert fra humle.se. Det er et produkt jeg ikke har til salgs, men var kun for testing av nettbutikken. Den blir oppdatert i morgen og alle produkter som ikke er tilgjengelig blir da fjernet. Jeg beklager forvirringen rundt dette, det var ikke meningen at butikken skulle lanseres helt enda. Alle malt typer i nettbutikken er tilgjengelige pr i dag og kan kjøpes i nettbutikken eller hentes i Haslevollen 3e etter avtale. (send epost til erik@bryggselv.no)

Jeg driver også et grossist firma som heter Binderiet as. Bryggselv.no går under dette firmaet, det er derfor dette dukker opp på søk om bryggselv.

Jeg setter stor pris på deres meninger, hvis dere har noen ønsker eller tilbakemelding om produkter så vil jeg gjerne høre om det.

Ikke nøl med å sende meg epost eller pm hvis du har noen spørsmål. (erik@bryggselv.no)

Mvh. Erik Schønsee
 
Hadde jo vært kult å kunne plukke opp en slik kjele til den prisen, men jaja, bare vær luremus du :)
 
Erikkokken skrev:
Hei kjære medbryggere! Det er jeg som holder på å starte opp bryggselv.no. Bryggselv er et 100% seriøst firma som vil fokusere på topp kvalitet råvarer og utstyr for hjemmebryggere.  :brygging:

Bryggselv.no kommer til å åpne som et utsalg på Hasle i Oslo (haslevollen 3e) om kort tid. Nettbutikken er fortsatt under utvikling, og ja som dere har sett er 50 L kjelen kopiert fra humle.se. Det er et produkt jeg ikke har til salgs, men var kun for testing av nettbutikken. Den blir oppdatert i morgen og alle produkter som ikke er tilgjengelig blir da fjernet. Jeg beklager forvirringen rundt dette, det var ikke meningen at butikken skulle lanseres helt enda. Alle malttyper i nettbutikken er tilgjengelige pr i dag og kan kjøpes i nettbutikken eller hentes i Haslevollen 3e etter avtale. (send epost til erik@bryggselv.no)

Jeg driver også et grossist firma som heter Binderiet as. Bryggselv.no går under dette firmaet, det er derfor dette dukker opp på søk om bryggselv.

Jeg setter stor pris på deres meninger, hvis dere har noen ønsker eller tilbakemelding om produkter så vil jeg gjerne høre om det.

Ikke nøl med å sende meg epost eller pm hvis du har noen spørsmål. (erik@bryggselv.no)

Mvh. Erik Schønsee

Da vet vi det,
Lykke til.
 
Hmh, ser spennende ut det der da.
Skader ikke at de ligger på Hasle heller, da er det ikke akkurat lang vei hjemmenfra ;)
 
Som det nevnes lenger opp i tråden er whitelabs gjær ønskerlig fra en leverandør som virkelig kan levere..
Ellers kommer du vel tilbake med hvilke rabatter medlemmer i Norbrygg får osv..  ;)
 
Typisk!  :)  Jeg flyttet akkurat fra Oslo nå i sommer etter 13 år i Tigerstaden, hvorav de siste 6 på Hasle - ca 5 min gåtur unna denne adressen... Går nok en stund før et slikt utsalg åpner her i Molde tenker jeg...  :nosmile:

Edit: Lykke til, håper inderlig det blir bra butikk ut av dette. Og stabil tilgang til White Labs gjær hadde absolutt ikke vært å forakte
 
Erikkokken skrev:
Oddvar Demmo skrev:
Det står ikke at kjelen fra bryggselv.no er rustfri noe som er vanlig å påpeke, og, hvem er dette, bryggselv.no ?

Hei kjære medbryggere! Det er jeg som holder på å starte opp bryggselv.no. Bryggselv er et 100% seriøst firma som vil fokusere på topp kvalitet råvarer og utstyr for hjemmebryggere.  :brygging:

Bryggselv.no kommer til å åpne som et utsalg på Hasle i Oslo (haslevollen 3e) om kort tid. Nettbutikken er fortsatt under utvikling, og ja som dere har sett er 50 L kjelen kopiert fra humle.se. Det er et produkt jeg ikke har til salgs, men var kun for testing av nettbutikken. Den blir oppdatert i morgen og alle produkter som ikke er tilgjengelig blir da fjernet. Jeg beklager forvirringen rundt dette, det var ikke meningen at butikken skulle lanseres helt enda. Alle malttyper i nettbutikken er tilgjengelige pr i dag og kan kjøpes i nettbutikken eller hentes i Haslevollen 3e etter avtale. (send epost til erik@bryggselv.no)

Jeg driver også et grossist firma som heter Binderiet as. Bryggselv.no går under dette firmaet, det er derfor dette dukker opp på søk om bryggselv.

Jeg setter stor pris på deres meninger, hvis dere har noen ønsker eller tilbakemelding om produkter så vil jeg gjerne høre om det.

Ikke nøl med å sende meg epost eller pm hvis du har noen spørsmål. (erik@bryggselv.no)

Mvh. Erik Schønsee

Flott! :)
 
Flott tiltak og lykke til!
Som flere allerede har nevnt; prøv å føre Whitelabs-gjær!
Vi trenger noen som kan ta inn dette til landet nå som Maltbua later til å ignorere våre bestillinger.
 
beefeater skrev:
Flott tiltak og lykke til!
Som flere allerede har nevnt; prøv å føre Whitelabs-gjær!
Vi trenger noen som kan ta inn dette til landet nå som Maltbua later til å ignorere våre bestillinger.
hvorfor er whitelabs så attraktivt kontra wyeast?
 
tomv skrev:
beefeater skrev:
Flott tiltak og lykke til!
Som flere allerede har nevnt; prøv å føre Whitelabs-gjær!
Vi trenger noen som kan ta inn dette til landet nå som Maltbua later til å ignorere våre bestillinger.
hvorfor er whitelabs så attraktivt kontra Wyeast?
Jatakk begge deler :)
 
Kyrre D K skrev:
Som det nevnes lenger opp i tråden er whitelabs gjær ønskerlig fra en leverandør som virkelig kan levere..
Ellers kommer du vel tilbake med hvilke rabatter medlemmer i Norbrygg får osv..  ;)

Jeg har fått avtale med White labs og vil antakelighvis kjøpe gjær fra dem. Men på grunn av skyhøye fraktkostnader og med tanke på hvor følsom gjæren er har jeg ikke bestemt meg 100% om det blir Wyeast eller Whitelabs. Kanskje begge deler....

Rabatter kommer jeg tilbake med mer informasjon om snart. Men jeg kan si med sikkerhet at det blir fordeler for Nordbrygg medlemmer.

Viktste skrev:
Bra tiltak  :)

Tror du at du kommer til å ta inn  "Sorghum" ekstrakt?

ref denne posten:
http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,3830

Det er ikke umulig, har kontakt med noen på den siden av verden allerede og det er helt klart et produkt som burde være tilgjengelig i Norge.
 
Tilbake
Topp