Jeg har invistert i et billig brukt kjøleskap og en ut-200 for temperaturregulering. Kjøleskapet hadde 2x25watts pærer. Jeg koblet om disse til å ikke koble til ved å åpne døra men heller slås på med en ekstern strømtilførsel. Dermed bruker jeg den ene stikkkontakten som gir lys i kjøleskapet via ut-200 og har et fint gjæringsskap. Og kobler til vanlig stikk til kjøleskapet og kan ha kontrollert lav temperatur. Ved en test fikk jeg økt temperaturen i kjøleskapet fra 10 grader til 20 greader på 2 timer kun ved bruk av de 2 lysene på 25 watt.
Så nå har jeg altså et kombinert varmeskap og kjøleskap med god temperaturkontroll. Jeg tenker å sette corneliusfatene inni kjøleskapet og har lyst til å montere et par tappekraner i døra på kjøleskapet. Er det noe som har egnede brukte slike kraner til salgs? Eller tips til hvor jeg kan kjøpe slike billig?
Mvh
Bjørnar
Så nå har jeg altså et kombinert varmeskap og kjøleskap med god temperaturkontroll. Jeg tenker å sette corneliusfatene inni kjøleskapet og har lyst til å montere et par tappekraner i døra på kjøleskapet. Er det noe som har egnede brukte slike kraner til salgs? Eller tips til hvor jeg kan kjøpe slike billig?
Mvh
Bjørnar