Temperaturauke etter kaldlagring

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Brygga munich dunkel 5. Juni. Meska 68 grader. OG 1.052. Saflager W34/70.
Gjæra kaldt 12 grader i 7 dagar, deretter jamn temperaturauke neste 5 dagar opp til 15,5. Kaldkræsja ned til 8 grader over 36 timar før den stod der i 14 dagar medan eg var på ferie. Då eg kom heim hadde den kome ned til 1.018 noko som tilsvarer 69 % utgjæring. Er redd dette betyr at den ikkje har gjæra ferdig, og tenkjer såleis at eg vil heve tempen nokre dagar for å sjekke dette før flasking. Første gong eg skal gjere dette og er usikker på kor stor temperaturauke gjæra toler pr time / døgn. Kva skal eg gjere?
PS! Har allereie auka til 10 grader i løpet av dagen.
 
Oppdatering: temperaturen har i løpet av dagen hittil blitt auka frå 10 grader til 12. Rekner med å halde fram auken til nærare 14 i løpet av dagen og 18 grader i løpet av morgondagen. Om ikkje FG endrar seg til fredag, blir det flasking då, så får ein sjå kva resultat dette blir til slutt.
 
Det blir sikkert bra :) Temperaturheving og tålegrensen for gjæren vet jeg for lite om dessverre, men ville nok gjort det samme som du gjør nå. Kanskje latt den stått en uke eller noe for å være sikker. Men, målte du ikke SG før du kaldkræsja?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eg kan vere litt av ein slaur når eg velg det, så målte ikkje SG. Eg burde vere altfor erfaren til å sluntre unna på denne måten :mad:
 
Tilbake
Topp