Til hjemmebryggere i Vestfold!

Er det noen som er interessert i å være med på en fellesbestilling av malt fra Petit? Jeg kan bestille en palle og oppbevare sekkene her til det passer med henting. Jeg har stor, tørr og god kjeller.

Jeg bor på Nøtterøy ved Tønsberg.

På denne måten sparer vi alle sammen utgifter til frakt.
;)

Er du interessert, så meld deg på med X antall sekker (1-10 stk) så snart som mulig.

MK
 
Jeg bor i Porsgrunn - ikke så langt unna m.a.o., og regner med at jeg får lov til å bli med på fellesinnkjøp dersom det blir noe? Må bare områ meg litt med tanke på hva jeg trenger til høstens brygging.

Ragnar Holtermann
 
Hei Morten!

Jeg er nybegynnerbrygger og bosatt på Nøtterøy, så jeg er interessert i å bli med på en ordning med enkel tilgang til råstoffer. Jeg antar at jeg er for sent ute i forhold til bestillingen du var i ferd med å effektuere da du la ut innlegget på Forumet, men sett meg gjerne opp på listen over interesserte til neste runde.

By the way: Vet du om det finnes det noe lokallag eller hjemmebrygger-klubb på Nøtterøy / Tønsberg? Som nybegynner er jeg sulten på gode råd, erfaringsutveksling og videreutvikling av hjemmebryggerkunsten..

Pål G. Nord    :)
 
Hei, Pål!

Ja, forsendelsen er allerede ankommet, så det toget er nok gått, dessverre.

I mellomtiden kan du jo få kjøpt litt malt her, til selvkost.

Nei, jeg tror ikke det finnes noe eget hjemmebryggerlaug i Vestfold, men vi kan jo starte et? Pr. i dag 3 medlemmer - som jeg vet om. Medlemskap er gratis og automatisk  ;D

Vestfold burde jo kunne hevde seg på hjemmebryggerfronten: Tønsberg var jo Norges første by og omsetningssted for bl.a korn og malt fra fjern og nær. Dessuten et av landets beste jordbruksområder og kongssete; men det virker som folk flest her nå har litt for god råd og litt for lite tid ;)

Vi kan gjerne brygge sammen en dag, det er sosialt og trivelig. Jeg skal i gang med mitt brygg nr 110, så jeg har gjort de fleste feilene allerede. Send meg evt en PM.

MK
 
Tilbake
Topp