1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Tips til gave

En tråd i 'Andre begivenheter' startet av IM, 6 Mar 2018.

1. IM

IM
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei,

Pønsker på en ølrelatert bursdagsgave til en ølglad godt voksen mann. Ikke-brygger.

Tenker på en opplevelsesgave. Type ølsmaking, omvisning, festival eller den type ting (men ikke bryggekurs som sådann). Område Oslo-Drammen.

Tenker det er mest hyggelig dersom dette kan gjennomføres nå til vår/sommer.

Ser at Ølakademiet har ølsmakingskurs med mange alternative datoer. Det kan være aktuelt.

Men noen som har noen andre forslag? Takknemlig for alle innspill :)

2. Mats Ø.

Mats Ø.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ølakademiet anbefales sterkt! Hyggelige folk, god mat og mye lærdom. Etter dere har vært der så er ikke turen lang mot mange gode ølsteder rundt om i Oslo. :)

3. Grevling

Grevling
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tiltres +1

4. ØyvindO

ØyvindO
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Mat og ølkurset deres er bra, og en perfekt opplevelse å dele med en ølglad person.

5. erikraude

erikraude
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ølakademiet avlyste akkurat kurset jeg var påmeldt til etter først å ha flytta datoen på det, noe som jo er litt kjedelig, så det kan være greit å vite dersom mottaker som meg er avhengig av å planlegge litt.

6. IM

IM
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takker folkens. Ølakademiet har mye spennende og virker som et bra valg ja. Tenker jeg satser på noe derfra.

Del denne siden