Tips til gave

IM

 
Hei,

Pønsker på en ølrelatert bursdagsgave til en ølglad godt voksen mann. Ikke-brygger.

Tenker på en opplevelsesgave. Type ølsmaking, omvisning, festival eller den type ting (men ikke bryggekurs som sådann). Område Oslo-Drammen.

Tenker det er mest hyggelig dersom dette kan gjennomføres nå til vår/sommer.

Ser at Ølakademiet har ølsmakingskurs med mange alternative datoer. Det kan være aktuelt.

Men noen som har noen andre forslag? Takknemlig for alle innspill :)
 
Ølakademiet anbefales sterkt! Hyggelige folk, god mat og mye lærdom. Etter dere har vært der så er ikke turen lang mot mange gode ølsteder rundt om i Oslo. :)
 
Ølakademiet anbefales sterkt! Hyggelige folk, god mat og mye lærdom. Etter dere har vært der så er ikke turen lang mot mange gode ølsteder rundt om i Oslo. :)
Mat og ølkurset deres er bra, og en perfekt opplevelse å dele med en ølglad person.
 
Ølakademiet avlyste akkurat kurset jeg var påmeldt til etter først å ha flytta datoen på det, noe som jo er litt kjedelig, så det kan være greit å vite dersom mottaker som meg er avhengig av å planlegge litt.
 
Takker folkens. Ølakademiet har mye spennende og virker som et bra valg ja. Tenker jeg satser på noe derfra.
 
Tilbake
Topp