Tips til HLT?

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Eg driv og oppgraderer bryggeutstyret, og er for tida opptatt av å finne ei HLT-løysing på minst 30 liter. Målet er å finne ei løysing der eg kan lese av kor mange liter veske der er i HLT til ei kvar tid utan at eg treng montere nivåindikator. (Men må eg så må eg.) Eg har tenkt bruke varmeelement frå vasskokarar og har vore inne på å bruke eit gjæringskar frå t.d. Europris som har ferdig innteikna nivå / antall liter veske. Eg er dog redd for at slike kar blir veldig mjuke når der er vatn på omlag 80 graders varme i HLT. Til å styre temperatur har eg tenkt nytte ein STC-1000 / UT-200. Tenker at det ikkje er heilt nødvendig med PID på dette. Ev justering av for lav innmeiskingstemperatur kan gjerast med kokande vatn.

Har søkt (litt) på forumet utan å finne løysing, så eg håper på respons frå dykk kjære medbryggarar  :)
 
Det du tenker trur eg er heilt OK. Treng ikkje PID her, og plasten trur eg toler det fint. Det er uansett ikkje store økonomiske risken skulle det sagge litt over tid, men kan ikkje tenke meg det blir eit problem. Det er fleire som kokar vørter i slike spann.
 
En pakkevekt fra jula er en fin indikator på volum :)
Brukte dette selv i går, og må si dette gjorde bryggedagen mye enklere.

Sent from my Galaxy Tab 2 using Tapatalk 2
 
En gryte hvor du kan åpne lokket og titte oppi er jo en relativt enkel og velfungerende løsning...
 
Takk for innspel, karar!

Ei gryte, om enn isolert, ser nok betre ut enn eit isolert gjæringsspann. Dog har eg ikkje sett ei med "literindikator" inne i gryta, men det eg har ikkje sett alle tilgjengelege gryter. Uansett, ved bruk av vekt så har eg ei løysing der.
Gjæringsspann er billegare, men blir truleg ei ev mellombels løysing.
 
Jeg bruker gjæringsspann til HLT. Men jeg varmer vann på komfyren og heller opp i spannet, og bruker tyngdekraften når jeg skal skylle.
Plasten har ikke tatt noe skade av å bli brukt som HLT 70-80 brygg.
 
Bruker en stållinjal fra Biltema som nivåmåler - raskt, nøyaktig og billig. I 36 liters gryta til Bryggmaker så er 1 cm = 1 l så jeg slipper å dra fram kalkulator :)
 
Løver skrev:
En pakkevekt fra jula er en fin indikator på volum :)
Brukte dette selv i går, og må si dette gjorde bryggedagen mye enklere.

Sent from my Galaxy Tab 2 using Tapatalk 2
Jeg bruker også vekt under meskekarret. det gir nøyaktig indikasjon på mengde både inn og ut.
HLT derimot fyller jeg opp så jeg er sikker på at det er nok. slår ut resterende 5 liter +/- etterpå. energisløsing muligens, men å varme noen liter extra opp til 78 grader er ikke krise for hverken elverket eller meg :)
ved å måle meskevann inn/ut får jeg også nøyaktig tilført mengde til kok. får sådan en bra kontroll på efektiviteten, og har fått justert meg bra inn på normalmesking :)
 
Takker for innspel, karar. Her var litt å vurdere så det er bra eg har god tid. Må også få fatt i elektriker for å etablere 32 A kurs (ev. 2 stk 15 A) i delen av garasja som skal bli brygge"bod".

Om andre har andre innspel, så er eg open for fleire idear.
 
Tilbake
Topp