tomasmesse av kinn bryggeri

sitter her og har fått fatt i 2 flasker av kinn sin tomasmesse. og må si at for meg er dette årets dessidert høydare på juleøl fronten. et belgisk kloster inspirert brygg med fin sødme og en rett ogslett nydelig øl. livsfarlig på 10% men d merkes knapt . kan absolutt ambefales. takk espen lothe for at du har reddet julen min:)
 
syns ægirs julebrygg var vesentlig bedre i fjord enn ylir som de har i år. blir attig og smake bestefar i morgen
 
Bestefar haandbryggeriet? Drakk den forrige veke. Litt mykje røyksmak vil nåken mene, men eg har ingen problem med det ;) Ylir står fortsatt i kjøleskapet  ;D
 
Thom79 skrev:
syns ægirs julebrygg var vesentlig bedre i fjord enn ylir som de har i år. blir attig og smake bestefar i morgen

Ægirs Julebrygg fra i fjor kan du nå få på polet året rundt! Nytt navn bare, Skumring.
Omtale av Julebrygg 2011 her: http://aleporterstout.wordpress.com/
 
Tor-Henning skrev:
Etter kalenderen så r det Tomasmesse på fredag

Og før i tida var det den dagen vanleg å "drikke inn" juleølet. Derfor har eg invitert 8-9 bryggebekjente frå "midtre Sunnmøre" til drikking av juleøl og ulike andre brygg i hagestova i kveld  :biersmile:
 
Tilbake
Topp