tomflasker?

Noen av bryggeriene i trondheim det er mulig og få kjøpe billige flasker av? Evt flaske container?
 
Se etter en bar eller resturant iTrondheim som har ølflasker som det ikke er pant på og spør fint om du kan få demde hiver dem uansett og burde bare bli glade hvis det er noen som driver med gjenbruk
 
På Antikvariatet er det bare å gå innmed veggen til høyre der å åpne benksetet å se under. Det ligger svartsekker med tomgods der.
Vær forskiktig for det kan være knuste glass etc i posene.
Litt grisete men masse flasker fant vi der.
 
:skitbra:
Waltz skrev:
På Antikvariatet er det bare å gå innmed veggen til høyre der å åpne benksetet å se under. Det ligger svartsekker med tomgods der.
Vær forskiktig for det kan være knuste glass etc i posene.
Litt grisete men masse flasker fant vi der.
 
Du ksn få nokre NØ flasker med meg når du kjem heim. Med etikett å styr.
Betalte 5kr pr flaske med Gode Greier.  Nye flasker.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
 
Stort sett tømmes det på onsdager på Antikvariatet, så det kan være lurt å ta deg en tur i dag. Etiketter på disse flaskene er ikke noe problem, det finnes mange og lange tråder med stort sett det samme tipset for å få fjernet de og limet :)
 
Jeg har brukt å hente flaskene på Løkka. De har som regel flust opp med flasker. (barsjefen driver med brygging selv så de er behjelpelige :yes: )
 
ENKLEST OG BILLIGST ER Å DRA TIL SVERIGE OG KJØPE HALVLITERS FLASKER FRA EN BUTIKK.90 ØRE FLASKA OG DU FÅR LIKE FLASKER.KJØPER DU KASSEN OGSÅ BLIR LAGRING ENKELT.41.50 SVENSKE FOR EN FULL KASSE MED 15 FLASKER.
 
Vet ikke om du får kjøpt på alle butikker men har kjøpt 20 kasser på en lokal ica butikk i mørsil. Bor du i Trondheim ta kontakt så skal æ ta med noen kasser.
 
Takk for tilbudet men er nesodden her :) har egentlig planlagt å ta en sverigetur snart i alle fall, så da må jeg prøve å huske på dette!
 
Tilbake
Topp